خبرهای داغ:
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت 13 آبان؛

یوم الله 13 آبان، روح مبارزه با ظلم، ظالم و استکبار است

یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، الگوی امروزی و آینه تمام نمای پیام تاریخی و حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است و آمریکای جنایتکار و مخل نظم و امنیت عمومی جهان، به عنوان "شیطان بزرگ "، " مصداق اتم استکبار " و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطۀ گرایانۀ شیاطین است.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۳۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان سمنان اعلام كرد: مراسم 13 آبان امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا »با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.

تا زمانی که سیاست های استکباری وخوی ظالمانه و ددمنشانۀ امریکا علیه ایران و سایرکشورها و دولت های مستقل آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان اصلیترین و مهمترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی حذف نمی گردد؛ بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هرروز فراگیر تر و جهانشمول تر از قبل می شود.

امروز ما با قدرت و اقتدار اعلام میداریم رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با سلطهگران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعۀ مهم یوم الله 13 آبان، همان" روح مبارزه با ظلم، ظالم و استکبار " است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن ؛ از مردم استکبار ستیز و همیشه در صحنۀ استان سمنان دعوت به عمل می اورد تا با حضور انقلابی ، گسترده ، متحد و حماسی خود در "تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان " ، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی خودعلیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأیید زده و با رهبر فرزانه ی انقلاب بیعت مجدد كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها