خبرهای داغ:
سازمان بسیج رسانه استان قم :

انقلاب اسلامی روز به روز صاحب اقتدار بیشتری در منطقه و جهان شده است

سازمان بسیج رسانه استان قم در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرده است: انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر و صاحب اقتدار بیشتری در منطقه و جهان شده است و استکبار جهانی به تناسب ذلیل­تر و نحیفتر شده است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج رسانه استان قم در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرده است: تاریخ انقلاب اسلامی پر است از مبارزات ملت قهرمان ایران در مقابل استکبار و به زانو درآوردن ظالمان، به طوری که یکی از ارکان اصلی هویت انقلاب اسلامی همین استکبار ستیزی است که بی­شک ریشه در اعتقادات اسلامی دارد. نپذیرفتن لایحه ننگین کاپیتالاسیون از طرف حضرت امام خمینی (ره) که منجر به تبعید ایشان می­شود. حضور پرشور دانش­ آموزان و دانشجویان در کنار صفوف ملت برای مقابله با ظلم بی حد رژیم جنایتکار پهلوی در سال 57 و بالآخره تسخیر لانه جاسوسی و فسادخانه استکبار جهانی، آمریکای ملعون توسط دانشجویان انقلابی در سال 58 تنها نمونه­هایی از تاریخ پر افتخار ملت است که در روز 13 آبان جمع شده­اند و این روز را به روز ملی استکبار ستیزی بدل ساخته­اند. تنها 13 آبان روز استکبار ستیزی نیست چرا که آن کس که بیدار شده باشد و جنایت ظالمان و مستکبران را در حق ملت­های مستضعف دیده باشد و راه مبارزه را در پیش گرفته باشد لحظه­ای از آن غافل نخواهد شد و برای او هر روز تاریخ، مبارزه با استکبار خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: خوی استکباری، تمایل دارد ملت­ها را به زیر بکشاند و حیثیت و هویت آنها را لگدمال کند تا هیچ کس جرأت عرض اندام نداشته باشد در این صورت است که می­تواند هر فسادی را که بخواهد در زمین انجام دهد. ملتی را به استعمار می­کشاند، دیگری را غارت می­کند و ملتی را هم به خاک و خون می­کشاند و همه برای این است که خود را کدخدای عالم می­داند.

ادامه این بیانیه حاکیست: وقایع 13 آبان هر کدام به نوبه خود با خصوصیتی که دارند به ذلت کشاندن استکبار است تا ملت­ها بیدار شوند و بدانند که اگر راه مبارزه در پیش گیرند و از عافیت طلبی بیزاری جویند پیروزی و برتری با آنهاست. 13 آبان روزی است که آمریکای جنایتکار با تمام کر و فر و فخرفروشی که به ملت­های مظلوم جهان داشت در جاسوس خانه خود ذلیل شد و هیچ غلطی هم نتوانست بکند. این یعنی خالی شدن باد آن ابهت خیالی و آن قدرت پوشالی که با ترس و ارعاب در جان ملت­ها انداخته بود. ملت مبارز ایران الگویی شد برای دیگر ملت­های ستم کشیده.

سازمان بسیج رسانه استان قم در بیانیه ی یوم الله 13 آبان خود اضافه کرده است: از بدو انقلاب با انفجاری که در قلوب ملت­ها صورت گرفت آمریکا و هم پیمانانش احساس خطر کرده و به هر بهانه و در هر فرصتی آنچه می­توانستند را در حق ملت و انقلاب ایران روا داشته­اند تا از شکست هیمنه پوشالی خود جلوگیری کنند و مانع از قدرتمند شدن ایران اسلامی بشوند اما با رهبری حضرت روح الله و بعد از ایشان با هدایت امام خامنه­ای، مکر ها، حیله ها و دام­های آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شده و جز سرافکندی برای آنان و عزت برای ایران اسلامی نداشته است.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر و صاحب اقتدار بیشتری در منطقه و جهان شده است و استکبار جهانی به تناسب ذلیل­تر و نحیفتر شده و این جنایت و غوغایی که در منطقه بوجود آورده است همه حاکی از این حقیقت است .اما رسانه­های استکباری که از آغل صهیونیست­های نژاد پرست و جنایتکار تغذیه می­شوند به دنبال قلب واقعیت هستند؛ جای ظالم و مظلوم را عوض می­کنند، افکار مردم را تغییر می­دهند و به سمتی متمایل می­سازند که با اهداف آنها سازکار باشد. پروپاگاندای رسانه­ای راه می­اندازند، ارزش­ها و معیارهای دوگانه در پوشش اخبار به کار می­گیرند، اخبار مخالف منافع خود را در مارپیچ سکوت خفه می­کنند اما کوچک خبرِ بی­ارزش خود را برجسته­سازی می­کنند. این همان خوی استکباری است که به رسانه­ها و تمام دستگاه­های نظام سلطه سرایت کرده است. رسانه­های آنها که ادعای بی­طرفی دارند و جریان آزاد اطلاعات و اخبار را فریاد می­زنند، بیشترین بازی را با افکار عمومی انجام می­دهند و به راحتی اذهان و افکار ملت­ها را دستکاری کرده و محاسبات آنان را دستخوش اعوجاج می­کنند.

ادامه این بیانیه حاکیست: امروز که جنگ فرهنگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، رسانه­ها در خط مقدم این جنگ هستند و استکبار جهانی نیز بیشترین بهره را از رسانه­های خود می­برند. جنایات خود را می­پوشانند و دست دوستی دراز می­کنند، اتفاقی که برای ژاپن و دیگر ملت­های تحت ظلم افتاده است. ولی آیا می­توان آمریکا را دوست گرفت؟ چطور می­توان کسی را که دستش تا مرفق در خون مظلومان فرو رفته و نه از رفتار دیروز خود اظهار پشیمانی می­کند و نه در عمل امروزش با دیروزش تغییری می­توان دید، اعتماد کرد و بر اساس اعتماد متقابل با او رفتار کرد؟

سازمان بسیج رسانه استان قم در بیانیه ی یوم الله 13 آبان خود خاطرنشان کرده است: از کودکی داستان شنگول، منگول و حبه انگور را به خاطر داریم و دستِ به دوستی دراز شده­ی گرگ داستان را هم می­شناسیم. همان دستی که به محض ورود به خانه تبدیل به پنچه درنده می­شود و جز دریدن و خونریزی هوسی ندارد. جنایات آمریکا آنقدر زیاد است که مجال برشمردن نداریم و اگر صحنه­ منطقه را به دقت نظاره کنیم برای عبرت گرفتن کفایت می­کند. چطور می­شود که ملت مورد ظلم قرار گرفته به ظالم اعتماد کند؟ غیر از این که قدرت تفکر و عمیق اندیشی را از آنها سلب کرده و دستگاه محاسباتی آنان را با هجمه­های فرهنگی و سیاسی هدف قرار داده تا جنایات را فراموش کرده و در خیالات و توهم چهره کریح و زشت آمریکا را در نظر دوست و خیرخواه بدانیم؟ و امروز آمریکا به دنبال همین است که در افکار و در تصمیم گیری­ها نفوذ کند اما رهبر شجاع و هشیار انقلاب اسلامی بارها و بارها از خطر نفوذ سخن به میان آوردند تا ملت و مسئولین بدانند و آگاه باشند و مقابله کنند با این هجمه همه جانبه.

در این بیانیه آمده است: پس لازم است که در روز ملی استکبار ستیزی بار دیگر خروش برآوریم و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و مرگ بر تمامی مستکبران را شعار خود سازیم تا دشمنان بدانند که ملت بیدار است و غافلان داخلی نیز از خواب غفلت بیدار شوند و واقعیت استکبار که جز جنایت و ظلم نیست را متذکر شوند تا خدایی نکرده به دامان آنان نغلطند و فریب وعده­های توخالی آن ظلم پیشگان را نخورند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا می­گوییم تا جنایاتشان، فراموشمان نشود. مرگ بر آمریکا می­گوییم تا ملت­های دیگر نیز بیدار شوند. مرگ بر آمریکا می­گوییم تا برخی مسئولین خوش خیال بدانند که آمریکا قابل اعتماد نیست و مرگ بر آمریکا می­گوییم برای هزار فایده­ی دیگر، تصریح شده است: آنان که خیال می­کنند می­شود این ملت را خام کرد بدانند که تا عنایت حضرت حق بر سر این ملت وجود دارد و رهبری همچون سید علی بر مردم ولایت دارد، هیچ­گاه این ملت دست از استکبارستیزی برنخواهد داشت و شیطان بزرگ نیز در امان نخواهد بود.

ما رسانه ­های بسیجی استان قم، خود را در خط مقدم نبرد علیه استکبار جهانی می­بینیم و بر خود وظیفه می­دانیم که علاوه بر خنثی سازی حربه­های رسانه­ای دشمن، چهره واقعی استکبار را نزد ملت­ها افشا کنیم و در 13 آبان همگام با ملت استکبار ستیز در صحنه حضور داشته و از کیان انقلاب اسلامی به دفاع برخیزیم. انشاءالله اجر حضور در عرصه جنگ رسانه­ای، ما را در زمره مجاهدین فی سبیل الله قرار دهد.



ارسال نظرات