خبرهای داغ:
فرزند شهید علی سیاه پوش:

افتخار می کنم فرزند شهیدم و پدرم باعث عزت و آبروی کشور اسلامی است

فرزند شهید علی سیاه پوش از شهدای دوران دفاع مقدس گفت: افتخار می کنم فرزند شهیدم و پدر باعث عزت، آبرو و افتخار کشور اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۶۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه استان قم در آستانه 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با خانواده های معظم شهیدان سیاه پوش و مدحتی ، از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ها طی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس طی سخنانی با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران مبنی بر اینکه "گمان نبرید آنان که در راه خدا کشته شده اند، مردگانند بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شود" اظهار کرد : شهدا گلچین بندگان در نزد خداوند هستد و بهترین رزق و روزیشان شهادت بود که نصیبشان شد.

فرزند شهید علی سیاه پوش نیز در این دیدار با بیان اینکه توفیق شهادت برای هر بنده ای حاصل نمیشود، خاطرنشان کرد: فرق شهدا با دیگر اشخاص در آن است که آنان آگاهانه قدم در مسیر شهادت گذاشته اند.

وی ابراز کرد: بارز ترین ویژگی پدر شهیدم فداکاری و از خود گذشتگی بود و همین ویژگی باعث شهادت پدرم شد و افتخارم در این کشور آن است که فرزند شهید هستم و پدر باعث افتخار و عزت و آبروی نظام اسلامی شد.

فرزند شهید علی سیاه پوش به بیان نحوه شهادت پدرش پرداخت و تصریح کرد: شهید علی سیاه پوش علی رغم تحصیلات عالیه ای که داشت و فارغ التحصیل از کشور مصر بود به جهت انقلابی بودن و موضع گیری های صریحی که در مقابل استکبار و دفاع از اسلام داشت از کشور مصر اخراج و به ایران بازگشت و به محض پیروزی انقلاب اسلامی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و به عنوان بهیار و راننده آمبولانس در منطقه شلمچه حضور داشت و در یکی از حملات شیمیایی با اینکه ماسک در صورت داشت اما از آنجایی که بارز ترین ویژگی پدرم، فداکاری و از خود گذشتگی بود ماسک را در اختیار یکی از اهالی منطقه گذاشت و خود مصدوم و راهی بیمارستان شد و پس از چند روزبر اثر همین عامل شیمیایی به فیض عظیم شهادت نائل آمد .

گفتنی است پیکر مطهر شهید علی سیاه پوش در گلزار شهدای اصفهاندفن می باشد.



ارسال نظرات