خبرهای داغ:

برگزاری دوره آموزشی فرماندهان واحدهای پوینده و امیدان بسیج دانش آموزی شاهرود

دوره آموزشی فرماندهان واحدهای امیدان و پویندگان بسیج دانش آموزی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۹۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی کارگاه آموزشی فرماندهان واحدهای امیدان و پویندگان و جانشینان پویندگان و فرماندهان و شورای واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی یکروزه شرکت کنندگان در خصوص برنامه های بسیج دانش آموزی و اجرای دستورالعمل های ابلاغی توجیه شدند.

فرماندهان واحدهای امیدان و پویندگان در یک کلاس، جانشینان واحدهای پویندگان و فرماندهان و مسئولین واحدهای پیشگام نیز در یک کلاس در این کارگاه آموزشی حضور یافتند.

در این کلاس ها مسئولین بسیج دانش آموزی شاهرود نسبت به تقویم تشکیلاتی بسیج دانش آموزی،شرح وظایف،برنامه های ابلاغی و آشنایی با بسیج و ساختار بسیج دانش آموزی توجیه شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره آموزشی ابلاغی سازمان بسیج دانش آموزی کشور است که باید در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می شد که به حمدالله با حضور حداکثری مسئولین بسیج دانش آموزی مدارس امروز اجرا شد.

جمال الدین غنایی افزود: در این دوره آموزشی هدف توجیه مسئولین نسبت به برنامه های و ساختار بسیج دانش آموزی و همچنین تاکید بر دانش آموز محوری و توجه به دانش آموزان و استفاده از آنها و هماهنگی برنامه ها در اجرای دقیق و اثر بخش آنها برگزار گردید.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی بیش از 70 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان فرمانده واحد و مسئول شورای واحد حضور داشتند و به برنامه ها و اهداف سازمان توجیه شدند تا به نحوه شایسته برنامه های بسیج را اجرا نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها