خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان خبر داد؛

کارگاه آموزشی روحانیان راهیان نور در سمنان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان از برگزاری کارگاه آموزشی روحانیان راهیان نور در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۰۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
حجت الاسلام مهدی مقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی روحانیان راهیان نور در سمنان افزود: این کارگاه آموزشی با حضور80 نفر از روحانیان برادر و خواهر در مرکز آموزشی امام حسین(ع) سمنان به مدت یک روز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی روحانیون و طلاب مبلغ و مبلغه با روشهای ارتباط گیری مؤثر با جوانان و نوجوانان و چگونگی تبیین سیره شهدا به منظور اثرگذاری بیشتر در این قشر برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان اظهار داشت: در این دوره آموزشی روحانیان با بهره گیری از تجربیات اساتید برجسته مرکز تفحص سیره شهدای قم با اصول و روشهای تبیین سیره و سبک زندگی شهدا آشنا خواهند شد.

مقری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت آشنایی نسل امروز با سبک زندگی شهدا و ارزشهای نظام و انقلاب گفت: راهیان نور بهترین فرصت تبلیغ چهره به چهره دین و ارزشهای اسلام است و بر این اساس سازمان بسیج طلاب بر آن شده است که از فرصت همراهی و حضور روحانیون در کاروان های راهیان نور در راستای گسترش و تبلیغ احکام دینی و پاسخگویی به شبهات دینی به نحو احسن استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها