خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبادی:

موسسه عسکریه پرداخت مطالبات سپرده گذاران میزان را تقبل کرد

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس گفت: با توجه به اطلاعات جديدي كه امروز در گفت و گو با نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي در مورد وضعيت موسسه ميزان كسب كردم بزودي اخبار اميدوار كننده اي به گوش مردم و سپرده گذاران خواهد رسيد.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۶۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه امروز خراسان جنوبی با اشاره به آخرين اخبار در مورد موسسه ميزان اظهار داشت:   براي واگذاري ديون و ساماندهي موسسه ميزان چندين موسسه و بانك متقاضي بودند كه در نهايت بر اساس تصميم بانك مركزي قرار شد اين واگذاري به موسسه مالي و اعتباري عسكريه صورت گيرد.

وي ادامه داد: بر اساس شواهد اينگونه برداشت مي شود كه اگر موسسه ميزان برشكست مي شد هيچ موسسه و بانكي متقاضي به عهده گرفتن ديون آن نمي شد كه اين خود يك موج اميد براي سپرده گذاران به شمار مي رود .

عبادي با اشاره به رايزني هاي صورت گرفته با بانك مركزي در اين زمينه گفت: در گفت و گو با سيف رئيس كل بانك مركزي ايران بر تسرسع در روند اجرايي اين واگذاري تاكيد شده است .

وي افزود: بر اساس اين توافق موسسه عسكريه موظف است كه اگر سپرده گذاران بخواهند پولشان را در اين موسسه سپرده گذاري كنند سود به آنها پراخت كند و يا اگر بخواهند پولشان را بردارند بايد اين پول به آنها مجددا برگشت داده شود.

وي تاكيد كرد: در حال حاضر كارهاي مقدماتي و اداراي اين واگذاري در دست اقدام است و به نظر مي رسد روند اجرايي اين كار زمان بر نباشد.

نماينده مردم بيرجند و درميان در مجلس شوراي اسلامي در مورد واگذاري ديون موسسه ميزان به بانك صادرات اظهار داشت: بانك صادرات يكي از بانك هايي بود كه اعلام آمادگي براي به عهده گرفتن اين ديون را داشت كه در نهايت نظر بانك مركزي در مورد موسسه عسكريه به عنوان يكي از متقاضيان به سرانجام رسيد.

عبادي با اشاره به اينكه ما سپرده گذاران ميزان را تا رسيدن به قران آخر پولشان تنها نمي گذاريم، گفت: تا مردم راضي نشوند و به تمام ديون خود دست پيدا نكنند هم چنان استيضاح وزير اقتصاد در دستور كار نمايندگان قرار دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها