خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:

مسابقات قرآن کریم حلقه های صالحین بسیج برگزار مي شود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: مسابقات قرآن کریم حلقه های صالحین بسیج در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۵۱۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم حلقه های صالحین بسیج شاهرود گفت: مسابقات قرآن کریم حلقه های صالحین بسیج در دو تاريخ 6 و 7 آبان ماه ساعت 16 در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته های قرائت،ترتیل،حفظ،اذان و تفسیر سورهای یاسین و ممتحنه به همت دارالقرآن بسیج صالحین شاهرود برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه برادران است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقات به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مسئول دارالقرآن بسیج صالحین به شماره 09195453893 تماس نمایند.

مرتضوی با بیان اینکه نفرات برتر به مسابقات استانی اعزام می شوند بیان کرد: نفرات برتر رشته های مختلف در مسابقات استانی بسیج شرکت داده می شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و شناسایی نخبگان قرآنی بسیج برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها