خبرهای داغ:

عاشورای حسینی در همدان با رنگ و بوی شهادت برگزار شد

مراسم عاشورای حسینی و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در دارالمومنین همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۴۲۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز در دهمین روز از ماه محرم، مراسم عاشورای حسینی و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در دارالمومنین همدان برگزار شد.

محرم امسال حال و هوایی دیگری در همدان داشت چراکه در آستانه محرم میزبان سردار شهید همدانی بود و چند روز قبل نیز شهادت مجید صانعی موفق و مجتبی کرمی که به تأسی از مولای خود امام حسین(ع) در دفاع از حرم آل‌الله به فیض عظیم شهادت نائیل شدند رنگ و بویی دیگر به عاشورای امسال داد.

وجود شهیدان همواره مایه خیر و برکت بوده و است و امسال نیز با حضورشان در محرم امسال معنای عشق را به خوبی معنا کردند و پیام عاشورا را بار دیگر فریاد زدند.

دارالمومنین همدان محرم متفاوتی را تجربه کرد که هرگز از خاطرها نمی‌رود.

شهر مشکی پوش محرم و شهیدانی بود که شعور حسینی را یادآوری کردند، ارزش‌های عاشورا را به تصویر کشیدند .

پرچم‌های سرخ و مشکی در جای جای شهر وعکس شهیدان مدافع حرم در برابر هیئت‌های عزاداری حسینی حال و هوای دیگری به شهر بخشیده بود.

دسته‌های زنجیرزنی و سینه‌زنی، گهواره‌ها، حجله‌ها، خیمه‌ها و راویانی که واقعه عاشورا را روایت می‌کردند دل مردم را با خود همراه می‌کرد و همه یک صدا «لبیک یا حسین» را سر می‌دادند.

در میدان امام خمینی(ره) تجمع عزاداران حسینی بود که خیل عظیمی از جمعیت حضور داشتند و منسجم‌تر از سال قبل با حضور مداحان اهل بیت(ع) به سوگواری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات