خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید ترک تأکید کرد

ضرورت تبیین اهداف قیام عاشورا برای دانش‌آموزان

مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج سردار شهید حسن ترک سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری هیئات مذهبی به همت دانش‌آموزان بسیجی بر ضرورت تبیین اهداف قیام عاشورا و جایگاه حقیقی سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای دانش‌آموزان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۶۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

امین صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تسلیت ایام محرم بیان کرد: برگزاری هیئات عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) توسط دانش‌آموزان بسیجی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان از اولویت اقدامات بسیج دانش‌آموزی است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری هیئات مذهبی به همت دانش‌آموزان بسیجی توانسته است جایگاه حقیقی سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را در بین دانش‌آموزان تبیین کرده و آنان را با اهداف واقعی قیام امام حسین(ع) آشنا سازد.

مدیر عقیدتی نظارت حوزه مقاومت بسیج سردار شهید حسن ترک سپاه ناحیه همدان بیان داشت: حضور سخنران توسط روحانیت به صورت مستمر برای بیان حقایق عاشورا در هیئات مذهبی می‌تواند اهداف قیام و نقش حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در عاشورا را برای عزاداران حسینی تبیین کند .

وی تصریح کرد: جایگاه امام حسین(ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان باید در زندگی روزمره بسیجیان سر لوحه قرار گیرد.

صمدی بیان داشت: توان بسیج دانش آموزی در برگزاری هیئات مذهبی بسیار بالا بوده و امید است دانش‌آموزان از این هیئات مذهبی کمال استفاده را ببرند.

وی در پایان ابراز داشت: دسته های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور پرشور دانش آموزان بسیجی در دهه اول محرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات