خبرهای داغ:
سرمربی آمادگی دفاعی حوزه مقاومت شهید ترک همدان خبر داد

اجرای اردوي عملي مرحله اول آمادگي دفاعي دانش‌آموزان ناحیه یک همدان

سرمربی آمادگی دفاعی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید حسن ترک سپاه ناحیه همدان از اجرای اردوي عملي مرحله اول آمادگي دفاعي دانش‌آموزان ناحیه یک همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۶۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

مسعود عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان بیان کرد: اجرای اردوی عملی مرحله اول درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان پسر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور مربیان آمادگی دفاعی حوزه شهید ترک در مدارس ناحیه یک همدان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سال دوم متوسطه آموزش وپرورش ناحیه یک همدان مخاطبان این اردوی عملی هستند.

سرمربی آمادگی دفاعی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید حسن ترک سپاه ناحیه همدان بیان داشت: از اهداف برگزاری اردوی عملي مرحله اول آمادگي دفاعي آشنا شدن دانش‌آموزان ناحیه یک همدان با آرمان‌هاي شهيدان، اطفاء حريق، عمليات نجات و پدافند غیرعامل است.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ها با هماهنگي آموزش و پرورش در آموزشگاه‌ها ي مربوطه اجرا می‌شود، تصریح کرد: این اردوها به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در زمان ظهر شرعي برپايي نماز جماعت اول وقت اقدامات لازم به عمل آمده و مسائل احکام مرتبط با دانش آموزان در بین الصلاتین بیان شود.

عزیزیان بیان داشت: بر اساس جدول زمانبندی در هر روز سه آموزشگاه از مدارس ناحیه یک همدان دوره‌های لازم را می‌گذرانند.

وی در پایان با اشاره به اجرای این اردوها با ظرفیت 2 هزار و 100 دانش آموز در یک هفته افزود: امیدواریم توانسته باشیم گامی موثر در راستای اعتلای دانش دفاعی دانش‌آموزان برداشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار