خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان از برگزاری اردوی عملی آمادگی دفاعی با حضور بیش از 2 هزار نفر در سطح مدارس ناحیه یک همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۶۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
مهدی سیفیان در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: اردوی عملی آمادگی دفاعی با حضور بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان در سطح مدارس ناحیه یک همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره‌های عملی آمادگی دفاعی آموزش‌های لازم را به منظور مقابله با آسیب‌های احتمالی فرا می‌گیرند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید حسن ترک همدان با بیان اینکه این اردو به منظور آگاهی دانش‌آموزان با مباحث عقیدتی، بصیرتی و نظامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حسن ترک برنامه مدونی برای شرکت دانش‌آموزان در این اردوهای عملی در دستور کار دارد.

وی در ادامه بیان داشت: دانش‌آموزان در این دوره آمادگی‌های لازم را نسبت به تهدیدات و هجمه‌های دشمن در حوادث غیرمترقبه و همچنین بالا بردن توان رزمی و دفاعی کسب کنند.

سیفیان عنوان کرد: این اردو ویژه دانش‌آموزان دوم متوسطه و سوم هنرستانی مدارس پسرانه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با محوریت درس آمادگی دفاعی است.

وی خاطرنشان کرد: این اردوها از چهارم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات