خبرهای داغ:
بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه بيرجند در حمایت انتفاضه قدس شريف:

دولتمردان هوشیاری خود را در برابر اتفاقات جهان اسلام دو چندان کنند

ما دانشجويان بسيجي فرمايش مقام عظماي ولايت كه "حمایت از فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاستهای راهبردی جمهوری اسلامی ایران است" را فراموش نكرده ایم و از مسئولین دولتی می خواهیم هوشياري خود در برابر اتفاقات جهان اسلام دو چندان کنند.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۵۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه بيرجند در مورد انتفاضه قدس شريف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ما به بني اسرائيل خبر داديم كه شما در زمين دو بار به فساد خواهيد پرداخت، زيراكه در پي تمكن و سلطه بزرگ هستيد. اسراء آيه 4

ما از تمام نهضتهای آزادی بخش در سراسر جهان که در راه خدا و حق و حقیقت و آزادی مبارزه می‏کنند، پشتیبانی می‏کنیم. ملتهای برادر عرب و برادران لبنانی و فلسطینی بدانند که هر چه بدبختی دارند از اسرائیل و امریکاست، هر چه گرفتاری دارند از اختلاف بین سران کشورهای اسلامی است. باید متحد شوند و با نیروی ایمان، «اسرائیل» ریشۀ فساد منطقه را از بُن برکنند.امام خميني 15/11/1358

در این بیانیه آمده است: در حالي كه پس از فاجعه منا تيتر يك اخبار كشورهاي اسلامي به ابعاد اين فاجعه مي پرداخت و كشورهاي سوريه و عراق با گروهك تروريستي داعش در گير بودند و مسئولين وزارت خارجه ي كشورمان نيز در نيويورك در حال مذاكرات فرامنطقه اي براي عزت بخشيدن به پاسپورت ملي بسر مي بردند و نمايندگان ملت در مجلس شوراي اسلامي براي رد يا تائيد برجام صحن مجلس را به آشوب مي كشيدند، انتفاضه ي سوم قدس با اجراي عمليات شهادت طلبانه "مهند شفيق حلبي" نوزده ساله بطور غريبانه اي آغاز گشت.

این بیانیه می افزاید: خيزش مردمی فلسطینیان و انتفاضه قدس یک اتفاق ناگهانی نبود ، بلکه نبودن افق سیاسی، وجود خفقان و محاصره ظالمانه، اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی در مسجد‌ الاقصی، یورش‌های مکرر به مسجد‌ الاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد، ساخت دیوار حائل، یهودی‌سازی قدس و استمرار تجاوزات علیه اسرای در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی منجر به آغاز این انتفاضه و خیزش مردمی شده است.

بسيج دانشجويي دانشگاه بيرجند معتقد است بنا بر آيه شريفه "ولایَطؤون مَوطئاً یَغیظُ الکفار ... الا کُتب لهم به عَملٌ صالح"(هیچ حرکت دسته جمعى که کفار را عصبانى کند، صورت نمی گیرد مگر این که براى آن، پاداش عمل صالح ثبت می شود) اجر و پاداش اين مجاهدان در نزد پروردگار محفوظ او درست است.

در این بیانیه اعلام می شود: این انتفاضه با قهرمان شهید «مهند الحلبی» آغاز شد و تاكنون 47 شهيد و 1829 مجروح نثار آزادي قدس نموده اما با شهادت «مهند العقبی»، مجری عملیات استشهادی «بئر سبع» پایان نمی‌یابد و به حول و قوه ي الهي با بازپس گيري سرزمين هاي اشغالي و نابودي كامل رژيم منحوس اسرائيل به پايان خواهد رسيد.

در این بیانیه تاکید می شود: ما دانشجويان بسيجي با علم كامل به اهميت مسئله ي برجام در منافع ملي به مسئولان وزارت امور خارجه و دولتمردان كشورمان يادآور مي شويم، فرمايش مقام عظماي ولايت كه "حمایت از فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاستهای راهبردی جمهوری اسلامی ایران است." را فراموش نكرده و هوشياري خود در برابر اتفاقات جهان اسلام را دو چندان نمايند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها