خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خبر داد

تشکیل 17 گروه بازرسی صیانت از حقوق شهروندی در استان همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از تشکیل ۸ گروه بازرسی در مرکز استان و ۹ گروه در شهرستان‌ها برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۵۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به عملکرد ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در استان، اظهار کرد: امسال ۸ گروه بازرسی در مرکز استان و ۹ گروه نیز در شهرستان‌ها به منظور نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های گروه‌های بازرسی، سه دستگاه اجرایی استان به‌عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب‌شدند همچنین در سال ۹۳ در مجموع ۱۰۴ جلسه امر به‌ معروف و نهی از منکر و صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در دستگاه‌های استانی و ۳۱۵ جلسه هم در دستگاه‌های شهرستانی تشکیل شد و ۸۴ دستگاه استانی و ۴۳۶ دستگاه شهرستانی مورد بازرسی قرار گرفتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: ۵ هزار و ۸۸۰ نفر ساعت از گروه‌های بازرسی در دستگاه‌های استانی و ۱۲ هزار و ۶۴۴ نفر ساعت در دستگاه‌های شهرستانی فعالیت داشتند و درمجموع ۱۲۰ چک‌لیست از فعالیت دستگاه‌های استانی و ۴۴۹ چک‌لیست از فعالیت دستگاه‌های شهرستانی به ستاد مستقر در استانداری همدان ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات