خبرهای داغ:
‌نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

در امر به معروف و نهی از منکر ساز و کار درستی در پیش نگرفته‌ایم

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه چندین سال است نتایج برجسته‌ای در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به دست نیامده است، گفت: در این زمینه ساز و کار درست را در پیش نگرفته‌ایم و وظایف خود را صوری انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۵۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار کرد: به علت محرومیت‌های چندین ساله در دوران پس از انقلاب، دولت‌هایی که بر روی کار آمدند تنها متوجه تامین معاش و نیازهای مالی مردم بودند و از تکلیف اساسی خود که همان افزایش فرهنگ دینی مردم بود، غافل شدند.

وی تاکید کرد: در مرحله اول باید به فرهنگ و معرفت دینی مردم بپردازیم که اگر از آن غافل شویم، معاش مردم هم دچار مشکل شده و باعث می‌شود به طور نمونه فردی هزاران میلیارد از بیت‌المال را هدر دهد.

‌نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه دینی دانست و تصریح کرد: این امر با دستورالعمل و بخش‌نامه به نتیجه نمی‌رسد و قبل از هر چیز شوق انجام امر به معروف و نهی از منکر از جان و دل آمران و ناهیان بر بیاید.

وی با بیان اینکه چندین سال است نتایج برجسته‌ای در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به دست نیامده است، گفت: در این زمینه ساز و کار درست را در پیش نگرفته و دین را در دل مردم نکاشته‌ایم و وظایف خود را صوری انجام داده‌ایم.

محمدی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر را باید اول از خودمان آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: هدف قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر بود و این عمل گاهی با زبان و گاهی با دست و زمانی هم تنها با موضع‌گیری منفی انجام می‌شود.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر تنها چادر زنان نیست اما برخی تنها به این موضوع پرداخته و منکرات دیگر را فراموش کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات