خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی:

انجمن اولیا و مربیان در مدارس اتاق فکر مدیر محسوب می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی گفت: انجمن اولیا و مربیان در مدارس اتاق فکر مدیر محسوب می شود که این جایگاه باید هر چه بیشتر تبیین و تقویت شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۵۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از میامی، عباس صائمی در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان میامی خانواده را به عنوان اصلی ترین واحد اجتماعی دارای کارکردهای مهم فرهنگی، اقتصادی، عاطفیو اعتقادی دانست و افزود:در دین مبین اسلام جایگاه رفیعی دارد و بر اساس آموزه های دینی و اعتقادی مسلمانان نیز ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه به اهمیت انجمن اولیا ومربیان در مدرسه اشاره کرد و افزود:انجکن اولیا و مربیان در مدارس به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و گسترش ارتباط در کانون مقدس خانه و مدرسه تلاش می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی گفت:انجمن اولیا و مربیان در مدارس اتاق فکر مدیر محسوب می شود که این جایگاه باید هر چه بیشتر تبیین و تقویت شود.

صائمی تصریح کرد:انجمن اولیا و مربیان شهرستان میامی بدلیل پراکندگی روستاها فقط از شهر میامی و روستاهای نزدیک تشکیل شده است ولی امسال با رویکرد جدید اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس از تمامی مناطق شهرستان میامی انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه جلسات انجمن اولیا و مربیان در مدارس به صورت منظم برگزار می شود،تصریح کرد:انجمن اولیا و مربیان شهرستان با حضور نمایندگان اولیاء دانش آموزان هر مدرسه برگزار می شود و در مورد مسانل مختلف عمرانی،آموزشی و... بحث و تبادل نظر می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی تصریح کرد:جلسه انجمن اولیا و مریبان بهترین زمان برای رسیدگی به مشکلات مدرسه و نظارت بر رفتار معلمان است که خانواده ها می توانند با مدیران مدارس مطرح کنند.

کارشناس مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان میامی نیز در این جلسه با بیان این که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فعالیت بیشتر مردم در فضای مجازی مواجه هستیم، اظهار داشت:باید در مقابل تهدید هایی که در برابر دانش آموزان وجود دارد برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

علی بیگی گفت:باید با دید مثبت اندیشی با فرزندان خود ارتباط برقرار کنیم و تا زمانی که والدین و معلمان کنار دانش آموزان باشند می توانیم پیشرفت دانش آموزان در زمینه آموزشی و پرورشی را شاهد باشیم.

در پایان این جلسه اعضای جدید شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان میامی انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها