خبرهای داغ:
30 مهر ماه؛

یادواره 222 شهید لشکر 43 امام علی(ع) و شهدای جانباز ملایر برگزار می‌شود

یادواره 222 شهید والامقام لشکر 43 امام علی(ع) و شهدای جانباز ملایر روز پنجشنبه 30 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۴۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، کمیته ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه ملایر با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه ملایر و جانشین گروه 43 امام علی(ع) وجانشین سپاه ناحیه ملایر و روسای ادارات و سازمان‌ها برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه ملایر در این جلسه با تسلیت ایام محرم حسینی با اشاره اینکه هر چه داریم از عاشورا داریم، بر برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

محمد قاسم عبدلی افزود: برگزاری برنامه‌های یادواره شهدا باید تقویمی شود تا آیندگان نیز ادامه دهنده این راه باشند.

وی ادامه داد: تقویمی شدن یادواره‌ها محاسن بسیاری دارد که از جمله آنها می‌توان به آمادگی دستگاه‌ها و ادارات و آمادگی خانواده شهدا برای دعوت از مدعوین خود در این مراسم اشاره کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان استحاله فرهنگی را گوشزد کردند.

وی با بیان اینکه شبیخون فرهنگی یعنی شکاف ایجاد کردن و بهم ریختن هیمنه نیروها است، افزود: مقام معظم رهبری به تهاجم و ناتوی فرهنگی و استحاله فرهنگی اشاره کردند، یعنی به جایی رسیدیم که دشمن بر روی دانشگاهیان، نخبگان وحتی خانواده های مذهبی ما تاثیر می‌گذارد.

عبدلی خاطرنشان کرد: باید در مقابل خطوط انحرافی قد علم کنیم تا از مرز ما نگذرند.

در پایان این جلسه مقرر شد، سالگرد شهادت سردار جانباز حاج حسن صارمی و یادواره 222 شهید والامقام لشکر 43 امام علی (ع) و شهدای جانباز روز پنجشنبه در ملایر برگزار شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات