خبرهای داغ:
با حضور سردار شادمانی؛

یادواره شهدای قهاوند و سردار شهید همدانی در قهاوند برگزار می‌شود

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: یادواره 191 شهید منطقه قهاوند و شهید شاخص و سردار شهید همدانی در شهر قهاوند برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۳۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: یادواره 191 شهید منطقه قهاوند و شهید شاخص و سردار رشید اسلام سرلشکر پاسدار حسین همدانی از قافله سالاران مدافعین حرم و از فرمانده هان دفاع مقدس در شهر قهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم روز پنجشنبه 30 مهر ماه سال جاری همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود، گفت: سخنران این مراسم سردار شادمانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و همرزمان شهید حاج حسین همدانی، با مداحی ابوالفضل دهچالی است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بزرگداشت ارزش های نظام و صیانت از فرهنگ شهادت و ترویج آن در جامعه است.

وی با بیان اینکه امنیت،عزت، اقتدار، سربلندی و آزادگی انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا است، افزود: فعالیت در راستای ترویج فرهنگ شهدا وقت و هزینه نمی شناسد بلکه باید بهترین فعالیت ها و هزینه ها در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات