خبرهای داغ:
7 آبان ماه صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی سپاه انصار الحسین(ع) همدان

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری پنجمین یادواره 280 شهید مخابرات و بی‌سیم‌چی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با حضور سردار آبنوش خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۱۳۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

علی‌اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: پنجمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان روز پنج شنبه 7 آبان ماه برگزار می‌شود.

ویاضافه کرد: پنجمین یادواره 280 شهید مخابرات و بی‌سیم‌چی با سخنرانی سردار سالار آبنوش معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء در مسجد دانشگاه بوعلی سینا با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان، مسئولین و فرماندهان سپاه و رزمندگان دفاع مقدس و مخابرات همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهدا به برگزاری یادواره نیازی ندارند، افزود: برپایی و اقامه عزا بر شهدا برای تربیت نفس است.

وی ابراز داشت: اگر یاد شهدا نباشد انسان از مسیر حق خارج شده و راهی را دنبال می‌کند که شیطان بر آن مستولی می‌شود.

کریم‌پور اضافه کرد: پاسداران و بسیجیان امروز نیز با نثار خون خود در دفاع از حرم حضرت زینب(س) پایه‌های انقلاب اسلامی و نظام ولایی را قوی‌تر می‌کنند و دشمن بداند تا خون شهداست انقلاب پیروز است.

وی تصریحکرد: دشمن و ایادی آن بدانند که امروز جوانان این مرز و بوم پشت سر ولایت فقیه تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌اند و لحظه‌ای از آرمان‌ها و خط امام و رهبری فاصله نخواهند گرفت.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: اگر روزی امام خامنه‌ای(ره) گوشه چشمی برای دفاع از انقلاب در نابودی کفر و استکبار داشته باشد آن روز، روز نابودی آنان خواهدبود چراکه جوانان ایران اسلامی عاشق شهادت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات