مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:

مکتب عاشورا و سیره امام حسین (ع) پل عبور از فتنه ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: هر روز شاهد فتنه های جدیدی پیچیده تر از قبل از سوی دشمنان هستیم که تکیه بر مکتب عاشورا و سیره امام حسین (ع) گذر ازاین فتنه ها را میسر و به سان یک پل عبور خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۰۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: امام حسین (ع) به ما آموخت تا در مقابل ظلم و ظالم هرگز تعظیم نکنیم و برای بر چیدن هیبت پوشالی آن از تمام هستی و وجود خود مایه گذاشته و نه تنها نترسیم بلکه در مقابل تمام قدرتهای شیطانی با عزت تمام ایستاده و مقابله کنیم.

وی ماه محرم را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عاشورا و ارتقای فرهنگ دینی و عمومی جامعه دانست و گفت: تمامی نسلها باید با فرهنگ عاشورا آشنا شوند و از آن به عنوان یک مرجع بزرگ همواره درس گرفته و به آن رجوع کنند.

حجت لاسلام دشتی حسینی زنده نگه داشتن ارزشهای دینی در فضای امروز جامعه را از مهم دانست و گفت: محرم فرصت مناسبی برای احیا و زنده نگه داشتن ارزشهای دینی است و نگاه کاربردی به محرم که آن را از حالت عزاداری محض به سوی جامعه سازی سوق داده و تحول و احیای ارزش های دینی را در جامعه به همراه داشته باشد امری ضروری و مهم است که باید در مسیر نهادینه سازی آن تلاش کنیم

وی با بیان این که ارزش ها از ظاهر به باطن سرایت می کند و جامعه ما نیازمند قلب های مومن است، گفت: باید به احیای فرهنگ اسلامی پرداخت که مبتنی بر ارزش های دینی بوده و مترتب بر آن علم و تکنولوژی را که نیاز و لازم زندگی بشر است بر آن مبتنی کرد.

دشتی حسینی بر ضرورت عبرت گیری و درس آموزی از حماسه سرور و سالار شهیدان تصریح کرد و بیان داشت: انسان باید از فرصت های موجود در راستای تعالی و تکامل معنوی بهره گیری کرده و به شناختی ارزنده از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) و سرور و سالار شهیدان دست پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار