خبرهای داغ:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برجام، ابزاری برای مهار راهبردی ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش آمریکا را برای تبدیل برجام به ابزاری برای مهار راهبردی ایران عنوان کرد تا با ایجاد زیرساختی برای نفوذ در کشورمان، به بهانه‌های مختلف از جمله فضای پسا‌برجام استفاده کند.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۷۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با اشاره به هدف نفوذ سیاسی دشمن، تاکید داشت: دشمن قصد دارد در دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نفوذ کرده و با ایجاد اختلاف میان دولت و ملت و ایجاد دو دستگی و فضای دو قطبی در کشور و فعال کردن شبکه‌های حامیان غرب در کشور نفوذ کند.

وی راه مقابله با نفوذ دشمن را شناخت توطئه های دشمن، تقویت و استحکام روحیه انقلابی، حرکت مستمر به سمت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت و وحدت مسلمانان جهان برشمرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تنها راه مقابله و دفع شر دشمنان و استکبار جهانی را ایستادگی و مقاومت دانست و افزود: تحکیم ارزش‌ها و باورهای بنیاد نظام اسلامی در جامعه، تحکیم اعتماد توده‌ها به کارآمدی و لیاقت نظام اسلامی از الزاماتی است که باید نهادهای فرهنگی بر این مسایل کار کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر الزامات ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را اقتدار نیروهای مسلح برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما امروز از اقتدار بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: نباید دشمن را رها کرد بلکه باید بر دشمن تمرکز کرده و روحیه انقلابی گری و موضع گیری سریع در برابر حوادث زمان خود را حفظ و موضع‌گیری‌های درست داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار