خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی ؛

همایش "من انقلابی ام" در قم برگزار شد+ عکس

همایش"من انقلابی ام" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی و با حضور مسئولین در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۵۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم و با همکاری دفتر جامعه اسلامی دانشگاه همایشی تحت عنوان "من انقلابی ام" در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

همایش

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد در این همایش طی سخنانی از مهمترین رمز های رسیدن به اهداف و موفقیت انسان را اعتماد به خداوند متعال دانست و اظهار کرد: از مهمترین نشانه ی یک مومن واقعی در آیات قران کریم توکل قلبی به خداوند است.

همایش

وی دوست با تقوا، با ایمان و دانا را دومین رمز موفقیت انسان معرفی کرد و بیان نمود: انتخاب یک دوست خوب از واجبات و نیازهای اساسی انسان است و ارتباط با یک دوست ناباب از هر بلایی خطرناک تر است.

دکتر محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان  نیز در این همایش به اهمیت بسیار زیاد دوره جوانی در زندگی اشاره کرد و ابراز نمود: آینده نگری نسبت به مسائل از ویژگی های مهم دوره جوانی است.

همایش

وی شرط ضمانت تعالی خود و جامعه را قدر دانستن دوره جوانی برشمرد و از جوانان به عنوان نسل روشنفکر جامعه، برخوردار بودن از یک تحلیل درست نسبت به چهره ی تماما تزویر و حقه کاری دشمن و نظام سلطه در تمام زمینه ها، خصوصاً رسانه که قصد تسخیر افکار قشر جوان و به تبع آن بدست گرفتن سرنوشت ملت ها را دارد را خواستار شد.

همایش

شایان ذکر است اجرای برنامه طنز توسط علی مسعودی، پخش کلیپ فعالیت های بسیج دانشجوئی، اعطاء هدیه به دانشجویان جدیدالورود نیز از دیگر برنامه های این همایش یکروزه بود.

همایش


ارسال نظرات