خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند در جمع خبرنگاران/1

انسانیت به ایثار است/ امام حسین(ع) آقای نه گویان است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما در فرهنگ اسلامی داریم که انسانیت انسان به ایثار است گفت: قدرت نه گفتن به بدی و پلیدی کار امام حسین(ع) است، امام آقای نه گویان است.
کد خبر: ۸۵۸۰۶۱۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه بیرجند صبح امروز در نشست خبری که به منظور بررسی امر به معروف به معروف و نهی از منکر که هدف اصلی قیام امام حسین(ع) است در دفتر امام جمعه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: باید جامعه ای داشته باشیم که مردم آن قدرت نه گفتن به پستی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر و قدرت نه گفتن به بدی و پلیدی کار امام حسین(ع) است، امام آقای نه گویان است.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: ما جامعه ای داریم که برای حفظ آن خون های پاک زیادی داده ایم و حتی امروز نیز سردارانی چون سردار همدانی برای پاسداری از اسلام شهید می شوند.

وی با بیان اینکه مهم ترین ویژگی انقلاب ما استکبارستیزی است افزود: ما با زورگویانی مخالفیم که می خواهند انسانها را انحصاری کنند ما در فرهنگ اسلامی داریم که انسانیت انسان به درجه ایثار است.

وی اظهار کرد: انسان پیچیده ترین موجودات است ما اگر خودمان را پیدا کنیم از چاه مذلت نجات پیدا می کنیم.

همچنان که با ازدواج دختر و پسر از لاک منیت بیرون می آیند و ما می شوند پس باید ایثار و گذشت داشته باشند و انسانیت با ازدواج کامل می شود و باید به نفع دیگران از خودت بگذری که این انسانیت به معنای ایثار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها