خبرهای داغ:
با اهدای کارنامه دانایی

از اعضای کتابخوان کانون پرورش فکری خراسان جنوبی تجلیل شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در مراسمی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند، از اعضای کتابخوان مراکز فرهنگی و هنری استان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۹۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش ستاد خبری هفته ملی کودک، عبدالرضا صمدی در حاشیه همایش روز کودک، کتاب و کتابخوانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های کانون پرورش فکری کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور به انتشار کتب محتوایی و تخصصی برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره‌کل کانون خراسان جنوبی در حال حاضر دارای چهار کتابخانه سیار روستایی، 12 کتابخانه ثابت و یک کتابخانه پستی است.

صمدی اظهار داشت: اعضای مراکز فرهنگی و هنری در سراسر استان می‌توانند از کتب موجود در کتابخانه‌های کانون را به امانت برده و آنها را مطالعه کنند.

وی ادامه داد: والدین نقش اساسی در کتابخوان شدن فرزندان دارند از این طریق که باید کتاب‌های مورد علاقه را برای آنان فراهم کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: صاحب‌نظران و کارشناسان کتاب باید راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه را ارائه دهند و والدین را از مزایای کتابخوانی کودکان آگاه کنند.

صمدی با اشاره به همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند با کانون پرورش فکری استان، خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری به اعضای کتابخوان خود کارنامه دانایی اهدا می‌کند تا تشویقی برای مطالعه هرچه بیشتر آنان باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم 100 عضو کتابخوان کانون که در فصل تابستان بیشترین امانت کتاب را داشته و مطالعه کرده‌اند، کارنامه دانایی دریافت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها