خبرهای داغ:

فراخوان گردان بیت المقدس حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام

گردان بیت المقدس حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام در برنامه فراخوانی یکروزه در امامزاده ابراهیم روستای قهج شرکت کرد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۹۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام در حاشیه برگزاری این فراخوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری این فراخوان اظهار کرد: در این فراخوان 24 ساعته اعضا گردان بیت المقدس بسیج روستایی عشایری کربلا از پایگاه های مختلف روستاهای شهر بسطام و مجن در این برنامه حضور یافتند.

حسینعلی محمد افزود: در این فراخوان شرکت کنندگان در کلاس های آمئوزش سلاح،تاکتیک،نظام جمع شرکت نمودند و در رزم شبانه به فراگیری جهت یابی و حرکت در شب پرداخته و این برنامه همراه با انفجارات برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان در پایان این فراخوان در میدان تیر حاضر و نحوه تیراندازی را فرا گرفتند.

محمدی با بیان اینکه این فراخوان در راستای برنامه های گردان برگزار شد بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شسده گردان های بیت المقدس هر سه ماه فراخوان گردانی و مرور تاکتیک ها را دارند و سالی یک رزمایش نیز برگزار و دو دوره تست آمادگی جسمانی از این اعضا گرفته می شود.

وی با تاکید بر حفظ آمادگی نیروها با توجه به آیه قرآن عنوان کرد: همانطور که قرآن می فرماید باید همیشه آماده باشیم و با توجه به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر آمادگی همه نیروها این برنامه ها اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها