خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار بسیج:

نفوذ و اختلاف افکنی هدف دشمنان بعد از برجام/ عده ای از سر غرض یا مرض دنباله روی دشمن اند

هدف دشمن بعد از برجام نفوذ و اختلاف افکنی در کشور است و قصد دارد که کشور ما را از اتحاد و یکپارچگی که پشت ولایت و انقلاب ایستاده اند؛ از هم بگسلد و کسانی نیز در داخل دانسته یا نادانسته این هدف را دنبال می کنند.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۸۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

مهدی مزگی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به سخنان دیروز مقام معظم رهبری در جمع کارکنان نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان امروز می خواهند فضای دو قطبی در کشور ایجاد کنند و می خواهند کاری کنند که مردم ما دو جبهه شوند یک جبهه موافق مذاکره با آمریکا و یک جبهه مخالف که این دوگانگی تهدیدی بر علیه ارزش های انقلاب است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب " اگر هوشیار نباشیم سیلی محکمی می خوریم".

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: عده ای از سر غرض یا از روی مرض از این فضای دو گانه استفاده می کنند و ماموریتی که به نفع دشمن است را دنبال می کنند و به این غائله دامن می زنند.

وی با بیان اینکه ساده اندیشان و مغرضین نتیجه مذاکره هسته ای با آمریکا را مطلوب ارزیابی می کنند و به دنبال مذاکره در زمینه های دیگر با دشمن هستند افزود: رهبری صراحتا هرگونه مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام فرمودند و هدف دشمن ضربه زدن به انقلاب است اما نیاز و نظر کج اندیشان به آرمان ها و جریان هایی است که به آنها وابسته هستند.

مزگی نژاد ادامه داد: هدف دشمن بعد از برجام نفوذ و اختلاف افکنی در کشور است و قصد دارد که کشور ما را از اتحاد و یکپارچگی که پشت ولایت و انقلاب ایستاده اند؛ از هم بگسلد و کسانی نیز در داخل دانسته یا نادانسته این هدف را دنبال می کنند.

بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استقامت وظیفه بسیجیان در مقابله با نفوذ دشمن است

وی با بیان اینکه شرایطی که امروز دشمن دنبال می کند نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از طریق برجام است تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به نفوذ فرهنگی دشمن اهمیت ویژه داده اند و در موضوع انتصاب اعضای شورای عالی فضای مجازی تاکید داشتند که " در صورتی که رهبر نبودم؛ مدیریت فضای مجازی کشور را برعهده می گرفتم" .

مسئول سابق سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه امروزه دشمن از طریق فضای مجازی یا صادرات محصولات فرهنگی می خواهد در جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی نفوذ کند گفت: طبق فرمایش مقام عظمای ولایت وظیفه بسیجیان در مقابله با جنگ نرم دشمن در درجه اول بصیرت افزایی و پاسداری از ارزش های انقلابی است.

وی دشمن شناسی را دومین اصل مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن و تاکید رهبر فرزانه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: دشمن عقده و کینه دیرینه خود را فراموش نکرده است و حالا تنها نوع جبهه خود را تغییر می دهد.

مزگی نژاد تاکید کرد: دشمن هیچ گاه از سر خصومت با انقلاب اسلامی ایران کوتاه نمی آید زیرا از آن زخم ها دیده و هدفش ضربه زدن به انقلاب است و مردم و بسیجیان وظیفه دارند توطئه های دشمن را به خوبی بشناسند.

استقامت تنها نسخه ای است که ما را در برابر دشمن پیروز می کند

وی سومین راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن را استقامت دانست و اظهار کرد: استقامت تنها نسخه ای است که ما را در برابر دشمن پیروز می کند و ملت ما تا حالا از استقامت ها در طول تاریخ ضرر نکرده است.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: برخی افراد در داخل کشور گمان می کنند که دشمن را راضی کنند و یا احساس می کنند به سراغ دشمن بروند؛ منافع آنان تامین می شود که این خیالی باطل است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از گروهی سهل انگار و گروهی بی خیال در مورد مذاکره با امریکا یاد کردند گفت: از صدر اسلام تاکنون این قضیه جریان داشته است که گروهی افراد وفادار به انقلاب و آرمان های آن هستند و چنان محکم بر سر اعتقاد خود ایستاده اند که حاضرند جان و مال و هرچه دارند را بر سر این عهد و پیمان بدهند.

مزگی نژاد اظهار کرد: عده ای مصلحت اندیش و ساده اندیشند یعنی احساس می کنند که دشمن آدم شده است و امروز حاضر است به نفع ملت امتیاز بدهد.

وی ادامه داد: برخی دیگر از افراد بی خیال هستند و برای آنان فرقی ندارد که چه کسانی روی کار باشند یا نباشند، فقط هدفشان این است که زندگی آنان به هر شکلی بچرخد، منافع و عزت ملی برای آنان اهمیتی ندارد و کسانی هم هستند که حتی سنگ دشمن را به سینه می زنند تا اهداف و منافع آنان تامین شود.

استکبارستیزی اصول انقلابی ملت ایران/ رصد اهداف دشمن، ماموریت بسیج و سپاه

مسئول سابق سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مقام معظم رهبری فرمودند " من انقلابی هستم" یعنی من در هیچ شرایطی اصول انقلاب اسلامی را رها نمی کنم که از مهم ترین اصول انقلاب اسلامی مقابله با استکبار جهانی است.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در زمینه مذاکرات هسته ای نیز فرمودند " این مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد مسیر انقلابی ملت ایران همان مقابله با استکبار جهانی است."

مزگی نژاد تصریح کرد: وقتی معظم له به صراحت در جمع کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران می فرمایند " مذاکره با آمریکا ممنوع است" این همان پاسخی کوبنده به کسانی است که از رابطه و مذاکره با آمریکا در موضوعات مختلف سخن می گویند.

وی ادامه داد: دلیل دیگر این فرمایش رهبری این است که امروز بسیج و سپاه چارچوب اهداف و نفوذ دشمن را رصد می کند و خود ایشان این ماموریت مهم را به بسیج و سپاه واگذار کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها