خبرهای داغ:
نماينده مردم تبريز در مجلس:

بسيج بايد فكر و انديشه جوانان را تقويت كند

خبرگزاري بسيج: نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جنگ نرم دشمنان و ضرورت مقابله با آن، تاكيد كرد: بسيج بايد فكر و انديشه جوانان را تقويت كند.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۸۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
محمد اسماعيل سعيدي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با يادآوري اينكه دشمنان از گذشته و پيش از برجام به دنبال نفوذ سياسي و فرهنگي در جامعه هستند، افزود: بسيج به عنوان نيروي مردمي با روشنگري ها و انسجام بخشي به حركت هاي مردمي، مي تواند در اين زمينه نيز همچون دوران دفاع مقدس، نقش آفرين باشد.

وي با هشدار به اينكه، خطر امروز كشور در سايه نفوذ فكر و فرهنگي بوده و تلاش دشمن در اين زمينه واقعي است، تصريح كرد: عمق بخشي به معنويت، ايمان و اعتقادها از ديگر وظايفي است كه بايد نهاد بسيج به آن توجه كند.

سعيدي ادامه داد: اگر مردم در هشت سال جنگ تحميلي مقاومت كرده و پيروز شدند، نتيجه ايمان، معنويت و اعتقادها بود و اگر اين اعتقادها صدمه ديده و تضعيف شود، مطمئن باشيم نفوذ انجام شده است.

وي بسيج را همراه هميشگي سپاه عنوان و خاطرنشان كرد: بسيج از گذشته تا اكنون در مقاطع و زمينه هاي مختلف(فرهنگي، اقتصادي، سياسي و ...) و هرجا كه مشكلي نظام و انقلاب را تهديد كرده، موثر بوده، چنانچه برخي از آن ها بدون حضور بسيج قابل دفع نبود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار