خبرهای داغ:
روایتگر دوران دفاع مقدس

تبعیت از ولایت حرکت در مسیر رستگاری است

روایتگر دفاع مقدس گفت: تبعیت از اسلام و ولایت حرکت در مسیر فلاح و رستگاری است؛ گمراهی و انحراف از صراط مستقیم الهی در این راه وجود ندارد.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۲۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا غضنفری در نشست بصیرتی واحد پیشگام هاجر بسیج دانش آموزی حوزه کوثر که با حضور بیش از 150 دانش آموز دختر بسیجی برگزار شد در سخنانی با تسلیت فاجعه جانسوز منا و جانباختن جمعی از حاجیان این موضوع را بی کفایتی آل سعود عنوان کرد و اظهار کرد: در این موضوع رژیم آل سعود مقصر است و باید جوابگوی خطاهای خود باشد.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران افزود: نسل امروز وظیفه ادامه دادن راه شهدای گرانقدر را دارند و باید به این مسیر نورانی ادامه دهند.

غضنفری با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه های خود درخواست هایی داشته اند بیان کرد: درخواست شهدا از شما دختران حفظ حجاب و عفاف و ادامه دادن راه آنان با این موضوع است و شما باید تلاش کنید حجاب خود را حفظ کنید که سبب خشنودی شهداست.

وی تصریح کرد: جامعه امروز ما در جنگ نرم قرار دارد که بسیار از جنگ سخت و دوران دفاع مقدس دشوارتر است چرا که در این جنگ دشمن دیده نمی شود و توطئه های او نیز قابل مشاهده نیست و بسیاری ساده از کنار آن می گذردند.

راوی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس دشمن دیده می شد و تجهیزات و سلاح او قابل رویت و زخمی ها و کشته ها نیز ملموس بود اما در این جنگ تمام اینها قابل مشاهده نیست و فقط باید با بصیرت و معرفت و شناخت درست دشمن و ابزار نرم او اینها را لمس کرد.

وی عنوان کرد: دشمن ما امروز عقاید و افکار ما را هدف قرار داده و ابزار او ماهواره و تکنولوژی روز مانند رایانه و تلفن همراه و انواع اقسام نرم افزار و بازی ها و شبکه های اجتماعی است که تلاش دارد از این طریق ما را تسخیر نماید و اسیر خود کند.

غضنفری با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا در دام دشمن اسیر و یا مجروح و کشته نشویم افزود: دشمن تلاش دارد روح پایداری و ایستادگی را از ما بگیرد و به همین دلیل تلاش می کند فکر و عقاید ما را منحرف نماید و این کار آهسته آهسته انجام می شود تا فرد متوجه این اثرگذاری نشود.

راوی دفاع مقدس تاکید کرد: شما نوجوانان هدف اصلی دشمن هستید چرا که آینده انقلاب در دستان شماست پس باید مراقب و هوشیار باشید تا گرفتار نشوید و شهدا نیز راه را نشان داده اند و آن تبعیت از اسلام ناب و ولایت است تا گمراه نشویم و درست حرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها