خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران كشور:

روحيه استكبارستيزي و اقتدار ملي درجامعه ورزشي احيا شود

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران كشور گفت: روحيه غيرت، شجاعت و جوانمردي در ورزشكاران وجود دارد؛ اما بايد روحيه استكبارستيزي و اقتدار ملي در جامعه ورزشي احيا شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۰۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، سردار داوود آذرنوش در همايش اخلاق و راهبردهاي اسلامي در ورزش که با حضور مسئولان ورزشی و مربیان ورشي استان سمنان در سالن همایش‌های بانک مهر اقتصاد سمنان برگزار شد، برگزاري همايش هاي كارگاهي اخلاق را مقدمه اي براي اجراي برنامه هاي متنوع ويژه مربيان ورزش در سراسر كشور عنوان كرد و اظهار داشت: طبق همکاری با وزارت ورزش و جوانان برای 15 هزار مربی در سطح کشور برنامه‌ریزی‌هایی شده است.

وي خاطرنشان كرد: برنامه ريزي براي مربيان به نسبت تعداد مربيان هر استان متفاوت است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران وظيفه مربيان ورزشي را بسيار خطير دانست و بيان كرد: مربيان وظيفه دارند در پرورش اخلاق شاگردان خود با توجه به اينكه جامعه ورزشي يكي از پرمخاطب ترين و اثرگذارترين قشر است، تلاش و اهتمامي ويژه داشته باشند.

آذرنوش با تأكيد بر اينكه نقش مربيان در دنيايي كه جمهوري اسلامي ايران به عنوان كشوري مقتدر به جهانيان معرفي شده است، بسيار مهم است، افزود:‌جامعه مربيگري نبايد نسبت به نقش تأثيرگذارش در سطح بين المللي بي تفاوت باشد.

وي با تأكيد بر اينكه اخلاق در ورزشكاران بايد در شرايط كنوني مؤثرتر و پررنگ تر توسعه يابد، تأكيد كرد: روحيه غيرت، شجاعت و جوانمردي در ورزشكاران وجود دارد؛ اما بايد روحيه استكبارستيزي و اقتدار ملي در جامعه ورزشي احيا شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران گفت: سايت و شبكه هاي اجتماعي ويژه مربيان جهت ارتباط بيشتر با مربيان كشور در سال هاي آينده راه اندازي خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها