خبرهای داغ:

دانشگاه آزاد اسلامی میزبان مسابقات ورزشی ادارت شهرستان شاهرود

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ؛ مسابقات ورزشی جمعی و انفرادی در رشته های مختلف و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۱۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج اداری حوزه الحدید سپاه شاهرود و به میزبانی پایگاه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات ورزشی با حضور 9 تیم در دو رشته والیبال و فوتسال از ادارات شهرستان شاهرود در بخش جمعی شرکت دارند که از 4 مهر ماه رقا بت های آنها آغاز شده و تا 11 مهر برای انجام بازی های فینال ادامه دارد.

مسابقات فردی نیز در دو رشته تنیس روی میز و دارت برگزار شد که در رشته تنیس روی میز علیرضا جلالی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اول ، اسماعیل قربانیان از اداره جهاد کشاورزی دوم و علیرضا عرب اسماعیلی نیز از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به مقام سوم رسید .

در رشته دارت هم حمید رضا نوروزی از کارکنان شهرداری شاهرود به مقام قهرمانی دست یافت ، علیرضا جلالی از دانشگاه آزاد شاهرود دوم و سید عباس موسوی از کارکنان همین دانشگاه به مقام سوم اکتفا کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ، جهاد کشاورزی ، شهرداری ، اداره برق ، منابع طبیعی ، کمیته امداد، ناحیه الحدید سپاه ، اداره آب و فاضلاب و اداره کل راه و ترابری استان سمنان تیمهای شرکت کننده در رشته های والیبال و فوتسال هستند که به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها