خبرهای داغ:
حاشیه نگاری اقدامات قبل از بازخوانی واقعه غدیر شاهرود؛

شاهدان عینی بزرگترین واقعه عالم/ روایتی از ولایت عدل و فضیلت

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود که پیگیر روند اجرای عملی ​ اجرایی برنامه بود با دیدن نخل های سر بر افراشته آرام شد و با چهره ای شاد و مطمئن محل برگزاری بازخوانی واقعه غدیر را ترک کرد، او از خوش عهدی، وظیفه شناسی و پیگیری همکاران خود خوشحال بود.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۱۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جرثقیل شرکت توزیع و پخش برق منطقه ای شاهرود به همراه راننده و یک نیروی کمکی در محل دپوی نخل ها حضور یافته است و عباس یوسفی راننده و علی اکبر ترشیزی با نشاط و روحیه ای بالا در حال بار زدن نخل ها می بودند. نخل ها با اینکه بر زمین افتاده اند ولی صلابت و اقتدار خود را حفظ کرده اند. گویی می دانند که برای چه انتخاب شده اند و می خواهند کدام فصل از تاریخ را روایت کنند. انگار برای سوار شدن از یکدیگر سبقت می گیرند. علی اکبر یکی یکی نخل ها را انتخاب می کند تا بهترین هایشان را با خود ببرد.


عباس اقا با احتیاط آنها را توسط جرثقیل بلند می کند نکند که غرور و عزت شان آسیب ببیند. این نخل ها می خواهند شاهدان عینی بزرگترین واقعه عالم باشند، اتفاقی که سبب اکمال و تمام دین شد و در صورت عدم ابلاغ تمام زحمات پیامبر(ص) بی نتیجه می ماند.

همزمان با بارگیری نخل ها «سید تقی موسوی» راننده بیل مکانیکی شهرداری؛ راننده ای آرام ، صبور و با دقت که درست سر موعد و قرار خود در محل حاضر شده بود در حال کندن زمین برای کاشتن نخل ها بود.

نخل ها یکی یکی در زمین کاشته می شدند. زمین جان تازه ای گرفته بود. نخل ها به زمین و به خودشان هویت داده بوده اند، حتی آقای حمید دامغانی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود که پیگیر روند اجرای عملی ​ اجرایی برنامه بود با دیدن نخل های سر بر افراشته آرام شد و با چهره ای شاد و مطمئن منطقه را ترک کرد، او از خوش عهدی، وظیفه شناسی و پیگیری همکاران خود خوشحال بود.

عباس آقا که در ابتدا به علت مأموریت دیگری کمی عجله داشت با کاشتن نخل ها آرامش پیدا کرده بود، گویی نخل ها در گوش او از غربت پیامبر(ص) و جانشین به حق او، از بد عهدی مردم آن زمان در نجوا کرده بودند، او از وقت خود و خانواده خود در روز جمعه زده بود تا پیام غدیر را بازگو نماید.

چه اتفاق جالبی نام عباس و علی اکبر امروز آمده بود تا مقدمات روایت ولایت و عدل و فضیلت را فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها