خبرهای داغ:
حجت الاسلام پناهیان:

امروز در جهانی متفاوت حتی نسبت به دوران دفاع مقدس زندگی می‌کنیم

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امروز ما در جهانی متفاوت حتی نسبت به دوران دفاع مقدس زندگی می‌کنیم، گفت: امروز منطقه زنده شده و انقلاب دیگر فقط متعلق به ایرانی‌ها نیست و شاهد هستیم که انقلاب صادر شده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۴۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سه‌شنبه شب در مراسم مشق عشق که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که رزمندگان از کشورهای مختلف به دفاع از حرم اهل بیت(ع) در کشور سوریه می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در جهانی متفاوت حتی نسبت به دوران دفاع مقدس زندگی می‌کنیم، تصریح کرد: امروز منطقه زنده شده و انقلاب دیگر فقط متعلق به ایرانی‌ها نیست و شاهد هستیم که انقلاب صادر شده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر انقلاب به یک زمان و جغرافیا محدود بود، دیگر شاهد وقوع حوادثی نظیر کشته شدن حجاج نبودیم، بیان کرد: تا ظهور امام عصر(عج)‌ صحنه‌هایی بسیار زیباتر از دوران دفاع مقدس را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در این زمان فتنه‌هایی بسیار روشن‌تر علیه اسلام و انقلاب صورت خواهد گرفت، بیان کرد: دو دهه پس از اینکه صدام به ایران حمله کرد، رسوا شد ولی امروز در حالی که آل‌سعود چند ماه بیشتر نیست که به یمن حمله کرده‌اند رسوا شده‌اند.

پناهیان اظهار کرد: سوء‌تدبیر که منجر به کشته شدن مومنان در منا شد موجب رسوایی آل‌سعود شد و امروز باید بدانیم که در چه زمانی زندگی می‌کنیم و جهان اسلام از سکوت خود در برابر حکام عربستان لطمه خورد.

وی خطاب به خانواده شهدای دفاع مقدس ادامه داد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس آنقدر اکرام نمی‌شدند که امروز شهدای مدافع حرم در جهان اسلام تکریم می‌شوند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه در جریان تشییع شهدای غواص تهران منقلب شد، بیان کرد: احترامی که امروز مردم برای شهدا قائل هستند در اثر رشد فکری مردم است و شهدا در دوران دفاع مقدس از امروز غریب‌تر بودند.

وی با اشاره به اینکه ما وضعیتی متفاوت از سال‌های قبل را مشاهده خواهیم کرد افزود: هر کسی که برای اباعبدالله الحسین(ع) سینه می‌زند در اربعین به او می‌گویند این گوی و این میدان و می‌توانی وارد میدان خطر شوی.

پناهیان تصریح کرد: هر کسی که ایمان به خدا دارد باید پا در میدان خطر بگذارد و حجاج بیت‌الله‌الحرام به قربانگاه رفتند و خودشان را قربانی کردند.

وی با اشاره به اینکه دوران دورویی و نفاق به پایان رسیده و دوران ایمان محض فرا رسیده است، افزود: امروز دوران امتحانات بسیار روشن رسیده است.

این استاد حوزه با بیان اینکه در امتحانات آخر‌الزمان ایمان محض خود را از نفاق نشان می‌دهد، گفت: هر روز که جلوتر می‌رویم مرزها شفاف‌تر شده است و نمازخواندن، سینه زدن و حج رفتن هزینه خواهد داشت، هزینه‌ای به قیمت جان مومنان.

وی با بیان اینکه می‌گویند بعید است 4 هزار نفر در یک جا قتل عام شده و نقشه‌ای در کار نبوده باشد، ادامه داد: تازه در اخبار می‌گفتند که گویا آمار دو برابر این میزان است.

پناهیان در پایان با اشاره به ویژگی‌های آخر‌الزمان، گفت: امروز کینه دشمنان نسبت به مسلمانان بسیار واضح شده است. حجاج مگر اینکه غیر از حج به جا آوردن کاری به کسی داشتند؟ مگر مردم عراق و سوریه به کسی کاری داشتند که به آنان حمله شد؟ مردم ایران چه گناهی داشتند که مورد حمله صدام قرار گرفتند؟



ارسال نظرات