با نانوایان متخلف برخورد می شود

خبرگزاری بسیج: فرماندار اهر در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان، ارتقای کیفیت نان را توسط نانوایان ضروری خواند و گفت: با نانوایانی که نان بی کیفیت عرضه کنند و موجب نارضایتی شهروندان شوند برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۵۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید محمد عابدی، پخت با کیفیت نان را موجب کاهش نان های دور ریز و غیر قابل مصرف عنوان کرد و از مسئولان ذیربط خواست با بازرسی مستمر بر پخت نان با کیفیت نظارت داشته باشند.

رئیس کارگروه آرد و نان همچنین تأکید کرد: در کنار کیفیت نان به مسئله بهداشت محیط و فردی نانوایان و کارگران فعال در نانوایی توجه جدی شود چراکه این افراد با سلامت مردم و جامعه سروکار دارند.

این مقام مسئول، همچنین تهیه ترازوهای استاندارد را برای نانوایی ها ضروری دانست و از دستگاه های مربوطه خواست در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند تا در نانوایی ها شاهد کم فروشی نان نباشیم.

سید محمد عابدی، به اداره غله و سیلوی اهر و اداره صنعت، معدن و تجارت توصیه کرد که به جهت نزدیکی به فصل سرد سال نانوایان کلیه تمهیدات لازم را برای دو منظوره کردن سوخت مورد نیاز نانوایی انجام دهند تا خدای ناکرده در مواقع بحرانی شاهد قطعی گاز و موارد دیگر نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار