خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امام خامنه ای:

اجرای طرح ابتکاری حلقه صالحین رهروان شهدا در شاهرود

فرمانده پایگاه امام خامنه ای گفت: به همت و ابتکار حلقه صالحین رهروان شهدا و گروه تئاتر سوره پایگاه امام خامنه ای بسیج مساجد و محلات ولایت اجرای تئاتر با موضوع ازدواج و طلاق و آسیب های ماهواره برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۹۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای کیفیت بخشی حلقه های صالحین و اثربخشی برنامه ها و کارکرد این حلقه ها به همت حلقه صالحین رهروان شهدا و گروه تئاتر سوره پایگاه امام خامنه ای بسیج مساجد و محلات حوزه ولایت تئاتری با موضوع ازدواج و طلاق و آسیب های ماهواره در مسجد غربای شاهرود با حضور بسیجیان و خانواده های آنان و نمازگزاران برگزار شد.

در این برنامه تئاتری با موضوع ازدواج و طلاق و ارتباط آن به ماهواره و آسیب های آن اجرا شد که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در حاشیه این برنامه با بیان اینکه حلقه های صالحین کارکردهای متفاوتی دارند، اظهار کرد: اجرای همین تئاتر در قالب اعضا حلقه های صالحین و در راستای برنامه های فرهنگی و اهمیت فرهنگ در تأثیرگذار بر اقشار مختلف جامعه برگزار شد.

علی اکبر نوری افزود: اهمیت فرهنگ و توجه به آن در بسیج و حلقه های صالحین نیز باید مد نظر قرار گیرد و یکی از کارکردهای صالحین در بخش فرهنگ باید به همراه اجرای برنامه های اثرگذار فرهنگی و هنری و توجه بسیج به این مقوله مهم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبری در موضوع فرهنگ تاکید دارند، گفت: بسیج که خود را مطیع امر ولایت می داند باید در این زمینه پیشقدم باشد و ما تلاش داریم در فعالیت های مختلف بسیج موضوع هنر و فرهنگ و آمیختگی آن با ارزش های اسلامی را مد نظر قرار داده و اجتماع را از این طریق آگاه سازی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها