خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

ولایتمداری، بصیرت و انتقال ارزش ها سه رکن پایداری انقلاب

خسروی پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اولین عامل ماندگاری ولایت، حضور در صحنه ها است گفت: افزایش سطح علمی و انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان عوامل پایداری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۷۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خسروی از یادگاران دفاع مقدس در همایش پیشکسوتان جهاد وشهادت در قاین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عید غدیر خم و تسلیت درگذشت حجاج در حادثه منا، اظهار کرد: دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی تقارن دهه ولایت با هفته دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: وقتی که آیات قرآن را کنار هم می گذاریم می بینیم که ولایت بزرگترین نعمتی است که خداوند به ایران عزیز داده است.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می فرماید «در قیامت از همه نعمت ها از شما سوال خواهد شد مخصوصا نعمت ولایت» همچنین امام سجاد(ع) می فرمایند «هر فردی صبح تا شب و شب تا صبح هزار سال از عمر خود را به عبادت بگذراند و ولایت زمان خود را نشناسد؛ عبادتش هیچ ارزشی ندارد زیرا نماز بی ولایت نماز نیست».

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با تاکید براینکه ما باید قدردان ولایت باشیم گفت: ما در طول این 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چکار کردیم و چه بکنیم که خداوند نعمت ولایت را برای ما نگاه دارد؟

اولین عامل حفظ ولایت حضور منسجم و باشکوه در صحنه است
وی با بیان اینکه اولین عامل ماندگاری ولایت، حضور در صحنه های عظیم و باشکوه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: شرکت در تظاهرات ها نظیر 22بهمن، شرکت درمراسم هفته دفاع مقدس و حضور در انتخابات اسفندماه امسال نشان ولایت مداری ملت ایران است.

خسروی ادامه داد: اگر شخص من یا سازمان، ارگان و اداره ای وظایف خود را به درستی انجام نمی دهد و کوتاهی می کنند؛ آن را به پای نظام و انقلاب ندانیم بلکه آن حرفها ، صحبتها، کم وکاستی را از بنده حقیر و آن مسئول بدانید.

این یادگار دوران جنگ تحمیلی یادآور شد: هنگامی که شهدای غواص را به کشورمان آوردند و پیام شهیدان غواص به دولت و مجلس رسید که نکند یک وقتی بر سر میز مذاکره با امریکا با دست باز تسلیم شوند چون ما در آن زمان با دست بسته تسلیم نشدیم.

وی افزود: بعد از توافق در اولین نماز جمعه تهران شعار "مرگ بر آمریکا" ترک نشد همان شب آمریکائیها واکنش نشان دادند و گفتند عجب است که بعد از توافق هم شعار "مرگ بر آمریکا" همچنان ترک نشد.

خسروی خطاب به مردم گفت: ببینید که حضور شما در صحنه های عظیم و پرشکوه انقلاب اسلامی چقدر تاثیرگذار است؛ به شرط اینکه حضور شما فعالانه و آگاهانه باشد.


افزایش بصیرت و استقامت آحاد جامعه، جز با افزایش علم میسر نمی شود

وی با بیان اینکه دومین عامل پایداری انقلاب اسلامی افزایش سطح علمی است گفت: امروزه نقشه های دشمن پیچیده شده است.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دسیسه ها، نقشه ها و فتنه های دشمن مانند خورشید در آسمان مشخص است اما با دادن رنگ و لعاب تشخیص دادنش کار مشکلی است که باید بصیرت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید در مقابل مشکلات اقتصادی وسیاسی استقامت داشته باشیم گفت: افزایش بصیرت و استقامت آحا مردم جامعه، جز با افزایش علم میسر نمی شود.

خسروی با بیان اینکه آقای مصلحی وزیر اطلاعات پیشین گفت "انگلیس در بین برخی از خواص ما نفوذ کرده است و به آنها خط می دهد" افزود: چرا رئیس جمهور دوران اصلاحات ممنوع التصویر می شود و حتی رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت مادر ایشان پیام تسلیتی نمی دهند اما به جشن تولد دختر دانشمند هسته ای در مشهد پیام می دهند، هدیه می فرستند و تاکید هم می کنند که باید جشن برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد جامعه باید به دنبال کسب علم سیاسی باشند اظهار کرد: اخیرا هم که مسئول کمیسیون برجام مجلس می گوید ما هنوز از جزئیات توافق برجام اطلاعات نداریم و هر یک از مسئولین که می آیند فقط کلی گویی می کنند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: افرادی که بعد از توافق با ماشین های شاسی بلند در خیابانها شادی می کردند آیا از جزئیات توافق خبر دارند که چه بر سرمان آورده اند یا علم سیاسی ندارند؟

چرا مسئولین دولت می گویند؛ در قبال دین و اخلاق مردم مسئول نیستند؟

وی با طرح این سوال که چرا مسئولین دولت می گویند؛ در قبال دین و اخلاق مردم مسئول نیستند؟ گفت: سومین عامل پایداری انقلاب اسلامی انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.

خسروی با تاکید بر اینکه شما پیشکسوتان عزیز خودتان را از پایگاه های بسیج و از سپاه جدا نکنید گفت: این دانشجویان دکترایی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند؛ از انقلاب و دفاع مقدس چیزی نمی دانند و این شما هستید که باید ارزشهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها