خبرهای داغ:
مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):

نمایشگاه یاد یاران، جوانان را از بمباران تبلیغاتی دشمن نجات می‌دهد

مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: نمایشگاه یاد یاران جوانان را از بمباران تبلیغاتی دشمن در عرصه جنگ نرم نجات می‌دهد و حضور قشر جوان در این نمایشگاه به خوبی نمایان‌گر تاثیرگذار بودن فعالیت‌های فرهنگی در این استان است.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۰۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر قاسم فراوان در ششمین شب برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم که در حدفاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس برپا شده است، از حضور پرشور شهروندان قمی در این نمایشگاه یاد کرد و افزود: طبق گفته رهبر انقلاب اسلامی جامعه اسلامی نیازمند فعالیت‌های فرهنگی و هزینه در این عرصه سرمایه است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را به سمت آرمان‌ها سوق دهد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی بخشی از تهاجمات فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند تصریح کرد: در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دسیسه‌های بسیاری برای مسلمانان در نظر گرفته است که نباید نسبت به آن‌ها غافل شویم.

مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: نمایشگاه یاد یاران جوانان را از بمباران تبلیغاتی دشمن در عرصه جنگ نرم نجات می‌دهد و حضور قشر جوان در این نمایشگاه به خوبی نمایان‌گر تاثیرگذار بودن فعالیت‌های فرهنگی در این استان است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن نسل جوان نظام اسلامی را هدف قرار داده است یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند نسل جوان را از چنگال حملات دشمن حفظ کند اما در این فعالیت‌ها توقف معنا ندارد.

فراوان به برخی از معانی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیام اصلی دفاع مقدس ایستادگی در برابر استکبار است و اکنون میراث هشت سال دفاع مقدس در سطح جامعه حضور دارند و آحاد ملت می‌توانند با الگوبرداری از آن‌ها برای رسیدن به جایگاه‌های معنوی تلاش کنند.

وی از شرایط سخت مبارزه رزمندگان جنگ تحمیلی یاد کرد و ادامه داد: نیروهایی که در کنار حرم کریمه اهل بیت(ع) تربیت شدند سپاه تازه تاسیس استان قم را در دوران دفاع مقدس تشکیل داده و توانستند در عملیات‌های مختلف درخشش مناسبی داشته باشند.

مسئول طرح تدوين موزه پدافند هوايي با بیان اینکه انتقال آموزه‌های دفاع مقدس سبب سربلندی نظام اسلامی می‌شود ابراز کرد: سپاه به عنوان بازوی پرتوان ولایت فقیه از قرآن به عنوان پرچم اسلام و از شمشیر به عنوان قدرت نظامی برای مبارزه با استکبار استفاده می‌کند.

ارسال نظرات