خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

هر ساله بر کیفیت نمایشگاه هفته دفاع مقدس افزوده می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم کفت: هر ساله بر کیفیت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزوده می‌شود و تنوع نمایشگاه بزرگ یاد یاران 94 قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۹۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ یادیاران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با تشکر از دستاندرکاران برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه استانی به همت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و مشارکت مجموعه‌ای از دستگاه‌های فرهنگی استان برپا شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت بسیاری از شهروندان قمی هر شب در نمایشگاه یاد یاران حضور می‌یابند تصریح کرد: با وجود تهاجم‌های دشمن برای تضعیف ارزش‌های دفاع مقدس اجرای برنامه‌های فرهنگی در این هفته از جمله برگزاری این نمایشگاه‌ها از واجبات است که باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به آن پرداخته شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان را زنده می‌کند و خون شهدا دینی بر گردن ما گذاشته است که برای ادای این دین باید از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حراست و آن‌ها را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان جامعه مورد تهاجم آماج حملات فرهنگی قرار گرفته است یادآور شد: هر ساله بر کیفیت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزوده می‌شود و تنوع نمایشگاه بزرگ یاد یاران 94 قابل تقدیر است.

ناظمی ترویج سبک زندگی شهدا را محوریت اصلی برگزاری این نمایشگاه دانست و مطرح کرد: جوانان و نوجوانان بسیاری در این نمایشگاه حضور می‌یابند و این فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است که نباید نسبت به آن غافل شویم.



ارسال نظرات