مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

رزمندگان با کمترین امکانات در دفاع مقدس پیروز شدند

خبرگزاری بسیج: مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس کلانشهر تبریز با اشاره به ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس، گفت: رزمندگان در آن دوران که بیشترشان جوان بودند با کمترین امکانات در برابر دشمن جنگیده و پیروز شدند.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۸۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷


عزت اله جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خودباوری و اتکا به داشته ها را از ویژگی های رزمندگان دانست و افزود: این ویژگی و سیره شهدا باید امروز در این برهه که دشمن انواع فشارها را بر ما تحمیل می کند به عنوان الگو معرفی و شناسانده شود.

وی توجه و اهمیت دادن به جوانان را در عرصه جنگ نرم با معرفی آن الگوها از موثرترین راه ها در مقابله با استکبار عنوان و بیان کرد: بها دادن به جوانان و کار را به آن ها سپردن مهم ترین سرمایه گذاری است که می توان نتایج خوبی از آن گرفت.

جعفری عمده قوای امروز کشور را همچون دوران دفاع مقدس، جوانان خواند و اظهار کرد: دشمن تلاش دارد با کمرنگ کردن ارزش ها و بیگانه کردن جوانان با این ارزش ها بتواند استحاله فرهنگی را در جامعه جا بیندازد.

وی در ادامه برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس را در بازشناسندن تاریخ دفاع مقدس و معرفی شهدا و سیره آن ها بهترین راهکار در ایجاد خودباوری جوانان نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار