خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

تداوم آرمان های شهدا مستلزم پیروی از ولایت فقیه است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: تداوم آرمان های شهدا مستلزم پیروی و اطاعت محض از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۵۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
منصور شوقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، ضمن گرامیداشت عیدقربان و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صدور انقلاب و جهانی شدن آن و شکستن ابهت جهان استکبار و همچنین ایجاد وحدت میان شیعه و سنی از جمله مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی ، از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس را می توان اثبات جایگاه رهبری، خودباوری فرهنگی، سیاسی و نظامی، شهادت طلبی، احیای شأن و منزلت زنان در جامعه و ایجاد خلاقیت در نیروهای مسلح دانست.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر رمز پیروزی رزمندگان در طول جنگ تحمیلی بیان داشت: یکی از اصولی که باید آن را مهمترین رمز پیروزی دانست توکل به خداوند و سپس ایستادگی و مقاومت رزمندگان بود.

شوقانی تصریح کرد: جوانان در برابر شهدا و جانبازان مسئولیت دارند؛ آنها باید با خودباوری در جهت مخالف دشمنان گام بردارند؛ جامعه اسلامی با نگاه به درون باید خود را محکم نگه دارد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید با اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین ادامه دهندگان راه شهدا باشند؛ همچنین هرکسی در هر جایگاهی باید حافظ نظام جمهوری اسلامی باشد تا شرمنده 24 هزار شهید این مرز و بوم نباشد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم یکی از وظایف ما در مقابل خون پاک شهدا است، ادامه داد: از چندین سال گذشته تاکنون رهبر معظم انقلاب در خصوص خطر بزرگ جنگ نرم که ملت ایران را تهدید می کند، هشدار داد؛ بنابراین اگر هر یک از مردم به عنوان افسر جنگ نرم خود را مسئول بداند تمام شگردهای دشمن خنثی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها