خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود خبر داد:

اجرای برنامه «سفیران غدیر» با پیام غدیر نماد حاکمیت عدل و فضیلت در شاهرود

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود گفت: برنامه «سفیران غدیر» با پیام غدیر نماد حاکمیت عدل و فضیلت با هدف بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۷۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
احمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این برنامه با پیام غدیر نماد حاکمیت عدل و حاکمیت فضیلت و با هدف بازخوانی واقعه غدیر خم خبر داد و گفت: بعد از برگزاری جلسات مختلف همفکری جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه و همچنین برگزاری جلسات ستاد بزرگداشت واقعه غدیر در شهرستان شاهرود اقدامات اجرایی این برنامه در روز جمعه سوم مهر ماه آغاز شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود بیان کرد: انتخاب کارگردان هنری، تعیین بازیگران و نقش های اصلی برنامه ، دعوت و استفاده از ظرفیت های پیشکسوتان و فعالان هنر تعزیه خوانی در شهرستان و برگزاری جلسات تمرینی و آماده سازی امکانات لازم برای اجرای برنامه از اقدامات انجام شده تا این تاریخ است.

وی با اشاره به ابتکارات و خلاقیت های انجام شده در برنامه سفیران غدیر در سال جاری بیان کرد: خلاقیت و ابتکارات اساسی هم در شکل اجرا و هم در محتوا برنامه ایجاد شده است که آن را نسبت به برنامه های سالهای گذشته متمایز کرده است.

حسین پور ادامه داد: تسطیح و آماده سازی محل برگزاری برنامه، ایجاد برکه غدیر و جانمایی و کاشت نخل های دکور برنامه با همکاری شهرداری محترم شاهرود و شرکت توزیع و پخش برق منطقه ای شاهرود، شناسایی و هماهنگی جهت احشام مورد نیاز برنامه ، هماهنگی با اسب سوران و شترسواران محلی و همچنین امکانات لازم جهت انتقال آنها به محل برنامه و انجام تمرینات لازم از دیگر اقدامات این ستاد است.

وی ضمن تشکر از همکاری دستگاه ها و نهاد های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و هیأت های تعزیه خوانی شاهرود در اجرای برنامه اعلام کرد: تمامی امکانات و شرایط لازم برای یک اجرای برنامه شاخص و اثر گذار فراهم شده است که انشاءالله با عنایت خداوند متعال و توجه خاص مولا امیرالمؤمنین (ع) برنامه سفیران غدیر به خوبی در روز جمعه 10 مهرماه رأس ساعت 14.30 در جنب حرم شهدای گمنام این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها