خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند:

اطاعت ملت از ولایت کمر استکبار را خم کرده است

امام جمعه بیرجند گفت: جوهره اسلام ولایت است و اگر کمر استکبار خم شده به دلیل وجود ولایت در کشور است و پیام شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اطاعت از ولایت بود.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۶۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهارداشت: امام محمد باقر(ع) شکافنده علوم و همه حلم بودند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در آستانه دهه امامت و ولایت قرار داریم، گفت: قربان عید انسانیت ، معنویت و ایثار است و عید غدیر تجلی امامت است و امام محمد باقر(ع) می فرمایند" ما از گروهی هستیم که عالم هستند و دشمنان ما جاهل اند و شیعیان ما صاحبان خرد می باشند".

وی با بیان اینکه قرآن می فرماید انسانیت انسان به تناسب ایثار تعیین می‌شود گفت: نهایت انسانیت انسان، عروج کمال است که شهدا بالاترین قله انسانیت را فتح کرده‌اند و ما باید امروز طوری رفتار کنیم که شرمنده و وام‌دار آن‌ها نباشیم.

رضایی با اشاره به اینکه شهداء در ایثارگری در بلند ترین قله ایثار قرار گرفته اند، افزود: اسلام، مردم و استکبارستیزی از اهداف شهداء و انقلاب بود .

شهدا در بلندترین قله ایثار و انسانیت ایستاده اند

وی تاکید کرد: جوهره اسلام ولایت است و اگر کمر استکبار خم شده به دلیل وجود ولایت در کشور است و پیام شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اطاعت از ولایت بود.

رضایی با تأکید براینکه برخی افراد در هر لباسی و با هرنامی برای خودشان راه ویژه‌ای درست کرده‌اند و از امام و رهبری جدا شده‌اند و افراطی هستند تصریح کرد: قرآن می‌گوید با این افراد همراه نباشید.

وی اظهار کرد: اگر هر مسئولی رابطه خود را با بندگان خوب خدا و دفاع مقدس ایجاد کند، از انقلاب اسلامی جدا نشده است.

قائم مقم نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: ما باید استکبار را به درستی بشناسیم و برخی افراد این راه را به درستی نمی‌شناسند چراکه اگر این مسیر درست انتخاب شده بود و هنگامی که مقام معظم رهبری نام شبیخون فرهنگی را آورده بودند، ما اقدام کرده بودیم، الان داعش وجود نمی‌داشت.

رضایی تصریح کرد: گاهی مهمترین سرمایه خود را می‌دهیم و به دنبال سراب که همان استکبار است می‌رویم ولی اگر اگر دل به رهبر داده بودیم و از ایشان اطاعت محض می کردیم حال در وضعیت بهتری قرار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال خواسته‌های تیره‌ی بی‌جان می‌رود اضافه کرد: عده‌ای به دنبال کارهایی می‌روند که در آخر، چیزی نمی‌ماند و قبول نمی‌شوند.

باید جلوی عده ای فتنه گر و حرام زاده در کشور ایستاد

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید تلاش کند در راستای اسلام، مردم و استکبارستیزی حرکت کند، گفت: محور اصلی و درون مایه قرآن رشد است و اگر با معارف قرآن جلو برویم می‌توانیم جهان را بگیریم ولی عده‌ای در داخل کشور فتنه‌گر و حرام‌زاده هستند که باید در مقابل این افراد ایستاد.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید افراد انقلابی را جذب کند و یاوری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد کنیم.

رضایی با اشاره به کار ساخت موزه دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی گفت: ساخت موزه دفاع مقدس کار بسیار مهمی است و همه باید در راستای این کار فرهنگی مهم تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها