خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی صحیح سیره و روش شهداست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی صحیح سیره و روش شهدا و تبیین درست خط و مش حضرت امام خمینی(ره) می باشد.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۹۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

محمد علی مختاران محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی و تبیین صحیح و درست راه و رسم شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و بهترین مانع جهت جلوگیری از تحریف خط و شخصیت والای امام خمینی (ره) می باشد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور تحقق وعده های الهی است، ابراز کرد: طبق فرمایش گهربار حضرت امام خمینی(ره) " ما در جنگ دو ابر قدرت غرب و شرق را شکستیم".

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با اشاره بهآيه‌ي۷سوره‌ محمد(ص)مبنی بر اینکه "اي كساني كه ايمان آورده ايد! اگر (آئين) خدا را ياري كنيد، شما را ياري مي‌كند و كارهايتان را استوار مي سازد، افزود:ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز با ایمان راسخ و ثبات قدمی که داشتند این موضوع را مشاهده کردند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس گرامیداشت امام، شهدا و ایثارگری های ملت بزرگ ایران است و بهترین امکان برای معرفی و نشان دادن چهره واقعی دشمن و استکبار جهانی به نسل جوان و نوجوان ما یعنی آمریکا و انگلیس و دست نشانده ی آنها رژیم غاصب صهیونیستی می باشدکه با جنایت ها و خیانت هایی که به ملت ایران کردند و حمایت های بی دریغی که از دشمنان این مردم و انقلاب یعنی منافقین داشتند، خودشان را در دنیا منزوی نمودند.

مختاران در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبی بر اینکه "دفاع مقدس نشان داد یک ملت در سایه حسن ظن به خدا می تواند از همه ی گذرگاه های دشوار عبور کند" تصریح کرد: بسیج و بسیجیان با توکل بر خداوند سبحان و پیروی از رهنمود های مقام عظمای ولایت آمادگی لازم و همه جانبه برای دفاع از این سرزمین را دارند و با تجاربی که پیدا کرده اند به راحتی از سختی ها و مشکلات عبور خواهند کرد و به بهترین شکل در برنامه های متنوع خود دغدغه های مقام معظم رهبری را برای جلوگیری از تحریف خط امام و شهدا کم خواهند کرد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار