خبرهای داغ:

نفرات برتر مسابقات قرآن حوزه حضرت زینب دامغان به مرحله ناحیه ای راه یافتند

مسئول آموزش حوزه حضرت زینب (س) دامغان گفت: مسابقات حوزه ای قرآن در دو گروه زیر 16سال و بالای 16 سال در رشته های حفظ جزء30، حفظ 5جزء،10 جزء، 20جزء و تفسیر سوره ممتحنه برگزار شد که نفرات برتر هر رشته جهت شرکت در مرحله ناحیه ای معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۰۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
زینب مطهری نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با بیان اینکه در دنیا هیچ مکتبی بالاتر از اسلام وجود ندارد؛ اظهار داشت: قرآن هدایت گر انسان ها به مقاصد عالیه ای است که در باطن آنها نهفته است و باید در تمام شئون زندگی انسانی وارد شود.

وی افزود: قرآن باید در تمام فضای زندگی انسان حکومت کند و برکت آن موج بزند؛ بنابراین در سایه قرآن است که معرفت، بصیرت و شجاعت معنا پیدا می کند و انسان به سمت هدف های درست متوجه می شود.

مسئول آموزش حوزه حضرت زینب (س) دامغان بیان کرد: درباره ضرورت آشنایی با قرآن و پناه بردن به آن در فتنه های سخت و گمراه کننده پیامبر اکرم (ص) می فرمایند« آن هنگام که فتنه ها همچون پاره های شب ظلمانی بر شما هجوم آورند، به قرآن پناه آورید؛ زیرا آن شفاعت کننده ای است که شفاعتش پذیرفته است و شکایت کننده ای است که شکایتش مقبول است».

مطهری نیا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص مسابقات قرآن فرموده اند «تلاوتهایی که شما با اسلوب زیبا و خوب اجرا می کنید، شوق انگیز است و ارزش دارد و جوان ها را به سمت قرآن هدایت می کند؛ لذا ما طرفدار این مسابقات هستیم و باید این مسابقات قرآنی را هرچه گرم تر و پرشورتر برگزار کنیم.»

وی در خصوص مسابقات حوزه ای قرآن کریم گفت: این مرحله از مسابقات در دو گروه زیر 16سال و بالای 16 سال در رشته های حفظ جزء30، حفظ 5جزء،10 جزء، 20جزء و تفسیر سوره ممتحنه برگزار شد که نفرات برتر هر رشته جهت شرکت در مرحله ی ناحیه ای معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها