مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان:

قلم و زبان بسیجی در نبرد فرهنگی دشمن را به چالش خواهد کشید

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان گفت: امروز قلم و زبان شما بسیجیان به‌عنوان فرماندهان صحنه‌های نبرد فرهنگی چون تیغ بران دشمنان را به چالش خواهد کشید و باید قدر خود و موقعیتتان را بدانید.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۶۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی دشتی حسینی صبح امروز در دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای بسیجیان تنگستان گفت: قرآن کتاب راهنمای بشریت است و باید از نکته به نکته آن درس گرفت و آن را در زندگی خود قرار داد، چراکه هر زمان مسلمانان به قرآن عمل نکردند، در تشخیص حق و باطل دچار اشتباه شده و ضربه خوردند.

وی افزود: در زمان پیامبران الهی تا امامان معصوم (ع) که همه حجت خدا بر روی زمین بوده‌اند، دیدگان شاهد بوده است که مردم از این حجت‌های الهی غفلت کرده و درست حرف قرآن را زمین گذاشته‌اند.

دشتی حسینی تصریح کرد: خدای متعال به جهت عمل نکردن مردم به دستوراتش آخرین حجت خود یعنی حضرت ولی‌عصر (عج) را در پرده غیبت قرار داده است.

وی گفت: ما اگر خواهان این هستیم که در دوران غیبت و در تکرار تاریخ دچار اشتباه نشویم، باید جانشین عام امام زمان (عج) را دریافته و به دستوراتش به بهترین صورت عمل کنیم.

دشتی حسینی اظهار داشت: در دوران امام حسین (ع) خیلی‌ها در تشخیص حق مانده بودند و چون با قرآن کریم و دستورات الهی مأنوس نبودند، راه غلط را انتخاب کرده و دچار اشتباه بزرگ شدند.

وی خاطر نشان کرد: باید منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب را باور داشته و در عمل پیروی از ولایت و رهبری را ثابت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان تأکید کرد: ما معتقدیم که دستورات الهی در فروع دین نهفته است و عملی شدن بیشتر این فروع با جهاد امکان‌پذیر است و این در حالی است که عده‌ای دل در گرو دنیا نهاده و معتقدند الآن وقت جهاد نیست و باید برای جهانی ‌شدن روحیه جهادی را کنار بگذاریم.

وی اضافه کرد: دشمنان در صحنه جنگی تمام‌عیار علیه نظام الهی ما دندان طمع تیز کرده‌اند و رهبر معظم انقلاب همواره آن را گوشزد می‌کنند و ندای حل من ناصر ایشان همواره بلند است.

دشتی حسینی گفت: بسیج و بسیجیان دریادل در منصبی هستند که در رکاب ولایت نقش‌آفرینی می‌کنند و سربازی ولایت و رهبری را افتخار خود می‌دانند.

وی افزود: توجه داشته باشیم اگرچه برخی کشورهای اسلامی در جنگ و جدال با دشمنان اسلام هستند، ولی یادمان نرود که این جنگ و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی و تشیع است.

این مقام مسئول گفت: اصلی‌ترین جنگی که ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، جنگ فرهنگی است که در آن مرزها شکسته و دشمن وارد خانه‌های ما شده است که البته نقش‌آفرین این صحنه نبرد و فرماندهان جنگ شما بسیجیان انقلابی هستید.

وی بیان داشت: امروز قلم و زبان شما بسیجیان به‌عنوان فرماندهان صحنه‌های نبرد فرهنگی چون تیغ بران دشمنان را به چالش خواهد کشید و باید قدر خود و موقعیتتان را بدانید و برای بهترین شیوه در ایفای نقش خود با تمام وجود آماده‌ باشید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار