خبرهای داغ:
به همت کانون بازنشستگان سپاه باغملک:

برگزاری همایش تشکل های تخصصی فرهنگی وانتخاب هیت امناء کانون بازنشستگان باغملک

با حضور سرهنگ نظرپور مسول کانون بازنشستگان سپاه استان خوزستان همایش تشکل های تخصصی فرهنگی(سازمان مردم نهاد)وانتخاب هیت امناء کانون بازنشستگان در سپاه ناحیه باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۷۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

سرهنگ نظرپور گفت:ما در حوزه تهدید جنگ نرم در مباحث فرهنگی به شدت آسیب پذیر شدیم و دشمن در زمینه تغیر سبک زندگی،سبک رفتار و ذایقه ها با انواع ابزار و وسایلی که دارد در حال کار کردن است.

مسول کانون بازنشستگان استان خوزستان اظهار کرد:ماهیت این انقلاب فرهنگی است و آن چیزی که ما باید انجام بدهیم تشکیل هسته های فرهنگی است که در بسیج حلقه های صالحین وجود دارد و دارند کار می کنند و یک بخش دیگر ما هستیم که باید از لحاظ فکری به مجموعه کانون کمک بکنیم تا بتوانیم برنامه ها را پیش ببریم و شهرستان باغملک که کانون آن امسال کانون برتر کشوری شناخته شدیکی از کانون هایی است که باید تشکل ها در آن انجام شود.

سرهنگ نظرپورهدف از برگزاری این تشکل ها را ،رصد فعالیت های دشمن در مورد بازنشستگان دانست و گفت :ما نباید فکر کنیم که خطر فقط برای همسایه است و همه در معرض خطر هستیم و یک برنامه خوب و با نشاطی با همفکری انجام دهیم و هیت امنای کانون شهرستان نقش مشورت دهنده و کمک کننده به تشکل های فرهنگی هستند

ایشان کار هیت مدیره و تشکل های مردم نهاد را نقد و برسی برنامه ها ی کانون و برنامه ریزی, طراحی برنامه و ارایه برنامه های پیشنهادی به استان جهت تصویب برنامه برای آینده کانون ها دانست.

همچنین سرگرد علی طاهری فرمانده سپاه ناحیه باغملک در ابتدای این مراسم ضمن خوشامد گویی بیان کرد: از بازنشستگانی که برای هیت امناء و تشکل های فرهنگی انتخاب می شود انتظار می رود که در جلسات کانون حضور داشته باشند و افزود:امکانات ورزشی که در اختیار داریم با برنامه ریزی کانون در اختیار بازنشستگان جهت استفاده آنها قرار می دهیم.

سرگرد طاهری ارتباط بیشتر بازنشستگان با پایگاه های مقاومت را خواستار شده و گفت: همان طور که در جنگ سخت حضور داشتید در جنگ نرم نیز با شرکت در حلقه های صالحین با بیان خاطرات وانتقال تجربیات کمک و حضور پیدا نمایید.

در این همایش در رای گیری به عمل آمده هفت نفر به عنولن هیت امناء کانون بازنشستگلن و پنج نفر به عنوان هیت مدیره تشکل فرهنگی انتخاب شدند.

در پایان از طرف کانون بازنشستگان استان به پنج نفر از بازنشستگانی که دارای جانبازی 50درصد به بالا بودند کارت هدایایی اهداء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها