خبرهای داغ:
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت:

موزه شکست استکبار صحرای طبس نیازمند همت مسئولان کشوری و استانی

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: غفلت های زیادی در زمینه احداث موزه عبرت‌های طبس رخ داده است و کاردر باره واقعه استکبار ستیزی صحرای طبس منحصر به یک سازمان نیست بلکه کلیت نظام باید در جهت اطلاع رسانی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۸۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
رضا برازنده مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به این سوال که چرا آمریکایی‌ها صحرای طبس را برای حمله نظامی به ایران انتخاب کردند، اظهارداشت: نقطه‌ای که آمریکایی‌ها برای حمله نظامی انتخاب کردند نقطه 33درجه است و عدد 33عدد شیطان پرستان می‌باشد .

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: امام خمینی(ره)فرمودند" ما همه خواب بودیم و شن‌های  به فرمان الهی که یکی از امدادهای غیبی الهی بود سبب شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس شدند".

برازنده مقدم یادآور شد :متاسفانه حتی یکی از رسانه‌های درون  کشور از سرنوشت  گزینه نظامی روی میز آمریکایی‌ها در صحرای طبس که منجر با خفت و شکست آنها شد، به صورت تحلیلی واکاوی ونام نبرده است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با بیان اینکه تجهیزات زیادی را به محل وقوع شکست آمریکا در صحرای طبس منتقل کرده‌ایم ، افزود: حدود 16سال قبل  به دستور امام خامنه‌ای(حفظه الله) مسجدی به نام مسجد شُکر ساخته شده شده است.

وی با اشاره به  استقبال و توفق مردمی از محل موزه بین‌المللی شکست استکبارستیزی و مسجد شُکر در صحرای طبس گفت: این مکان در مسیر چهار استان اصفهان، یزد، هرمزگان و شیراز به مشهد مقدس می‌باشد که خوشبختانه زائرین و مسافرین زیادی از داخل و خارج از کشور از این محل بازدید و محل استراحت آنها می‌باشد.

برازنده مقدم با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود که واقعه عظیم صحرای طبس را به تصویر بکشیم خطاب به مسئولین گفت: شناساندن واقعه صحرای طبس به عموم مردم یک حرکت ارزشمند می‌باشد ولازم است تلاش فراوانی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه واقعه صحرای طبس را یک امداد الهی و فرهنگ عاشورایی دانست و افزود: غفلت های زیادی در این باره رخ داده است و کاردر باره واقعه استکبارستیزی صحرای طبس منحصر به یک سازمان نیست، بلکه کلیت نظام باید در جهت اطلاع‌رسانی تلاش کنند .

وی با بیان اینکه  متاسفانه محتوایی و هیچ کار پژوهشی در کشور در خصوص واقعه شکست ذلت بار آمریکا در صحرای طبس نمی‌بینیم، گفت: باید مطالبی در کتب دانش‌آموزان در خصوص شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس و امداد غیبی الهی گنجانده شود و حتی دانشجویان هم در این حوزه کار کننند.

جانشین بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه دوسال است که مسئولیت واقعه صحرای طبس بر عهده  حفظ آثاراستان گذاشته شده است، عنوان کرد: در طی این دوسال اتفاقات و کارهای خوبی انجام شده است.

برازنده مقدم  از ساخت پروژه بین‌المللی موزه شکست استکبار در صحرای طبس خبر داد و عنوان کرد :موزه و خدمات بین راهی بخشی بازسازی شده است و دو هلیکوپتر، اتوبوسی که در آن واقعه بوده خریداری و منتقل و لاشه هواپیمای سی 130باسازی شده است.

وی یادآورشد:  34سال از واقعه شکست خفت بار آمریکا در صحرای طبس می‌گذرد و یکی از مشکلاتی که در این مکان وجود دارد نبود آب اشامیدنی است که با پیگیری‌های انجام شده آب منطقه‌ای استان و اداره‌کل آب روستایی مشکل تأمین آب را حل کنند.

تقویت روحیه مغفول شده استکبارستیزی همت بیشستر مسئولان را می طلبد

وی با بیان اینکه باید اطلاع رسانی خوبی درباره شکست آمریکا در صحرای طبس انجام شود، یادآورشد: تقویت روحیه استکبار ستیزی که متأسفانه مغفول شده و کسانیکه در گیر نظام هستند از نسل جدید انقلاب کمی غافل و این نسل در گیر شبکه‌های ماهواره‌ایی هستند.

برازنده مقدم  با تأکید بر اینکه باید رسانه‌ها در این امر بیشتر تلاش کنند، گفت: این واقعه یک برگ برنده برای ملت ما است، وقتی رئیس جمهور آمریکا دم از گزینه روی میز می‌زند، باید بیاید ببیند که حمله نظامی این کشور مستکبر چگونه در صحرای طبس شکست می‌خورد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با بیان اینکه دو سال قبل فیلمی درآمریکا در خصوص لانه جاسوسی ساخته شد وهیچ ارزشی نداشت و زن رئیس جمهوری جایزه این فیلم را داد، یادآورشد: آنها در این فیلم با فراری دادن چند گروگانگیر آمریکایی به دنبال هدفی که صورت مسئله را در صحرای طبس پاک کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه فقط یک فیلم بیشتر در خصوص صحرای طبس ساخته نشده است، ادامه داد: اولین خبرنگار شهید غلامحسین افشرده معروف به حسن باقری می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها