خبرهای داغ:

تقدیر از ممتازین طرح جوانه های صالحین پایگاه امام عسگری(ع) شاهرود

طی مراسمی با حضور مسئولان ممتازین علمی و ورزشی طرح جوانه های پایگاه امام حسن عسکری (ع) تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۰۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در راستای طرح جوانه های صالحین و تجلیل و تقدیر از فعالین علمی و ورزشی پایگاه امام حسن عسگری(ع) در مراسمی با اهدا هدایایی از افراد تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور فرمانده پایگاه و سرگروه های صالحین برگزار شد از ممتازین علمی و ورزشی صالحین در راستای طرح جوانه های صالحین با اهدا هدایایی تقدیر شد.

فرمانده پایگاه امام حسن عسگری(ع) در این مراسم با تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط اعضا حلقه های صالحین گفت: تجلیل از شما عزیزان با هدف ادامه دادن راه تلاش و کوشش در راستای تحقق اهداف بسیج در ابعاد علمی و ورزشی و سایر بخش ها می باشد و سایر اعضا نیز باید تلاش کنند تا استعدادهای آنان شکوفا شود.

مهدی عرب اسدی تصریح کرد: اجرای طرح جوانه های صالحین برای غنی کردن اوقات فراغت و همچنین رشد و پرورش استعدادهای شما عزیزان در زمینه های مختلف می باشد و به حمدالله این مراسم نشان می دهد که این طرح ثمره های مختلفی داشته است و امیدواریم در طول سال تحصیلی نیز بتوانیم انجام دهیم.

وی با تقدیر از سرگروه های صالحین در اجرای برنامه های جوانه های صالحین گفت: سرگروه باید پیش برنده باشد و اعضا حلقه خود را به سوی تعالی و رشد هدایت کند و خود نیز همیشه بروز باشد تا سبب رشد دیگران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها