خبرهای داغ:
معاون استاندار سمنان:

بهترین راه مبارزه با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی توجه به حوزه فرهنگ و هنر است

معاون استاندار سمنان گفت: سیاست های دولت تدبیر و امید ایجاد نشاط اجتماعی است و بهترین راه مبارزه با آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی توجه به حوزه فرهنگ و هنر است.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۹۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود که با حضور مسئولین و اصحاب هنر و فرهنگ و رسانه در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای شهرستان و دولت و شهیدان رجایی و باهنر و آوینی با اشاره به حضور امیری در سگان هدایت اداره ارشاد در چهار سال گذشته اظهار کرد: با حضور و تلاش وی تحولی در اداره ارشاد انجام شد و انجمن های مختلف فرهنگی هنری که نیمه فعال و غیرفعال بودند مجددا فعال شدند و بنده برای وی احترام خاصی قائل هستم.

وی با بیان اینکه شاهرود مهد علما و هنرمندانی است که نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام حرفی برای گفتن دارند افزود: در عرصه های مختلف هنری و فرهنگی شاهرود الگوست و ما در نشریان محلی از حدود 11 نشریه استانی بیش از 8 نشریه بومی هستند و این علاقمندی مردم این خطه را به مسائل مختلف اجتماعی نشان می دهد وجود نشاط اجتماعی را در این شهرستان متبلور می سازد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: سیاست های دولت تدبیر و امید ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است که بهترین راه مبارزه با آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی حوزه فرهنگ و هنر و مدیریت آن است که در سطح جامعه ملموس می شود و ما شاهد این برنامه های فرهنگی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خدا را سگپاسگزاریم که رهبر انقلاب خود در فرهنگ و هنر زبردست هستند بیان کرد: باید تلاش کنیم در این عرصه با توجه به نیاز جامعه فعال و اثرگذار باشیم و از این فرصت مسئولیتی برای خدمت بیشتر به جامعه و کشور عزیزمان بهره ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها