خبرهای داغ:
با هدف حفظ و انسجام بسیجیان برگزار شد؛

اردوی فرهنگی پایگاه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاء(ص) شاهرود

اردوی فرهنگی آموزشی پایگاه های مقاومت شهید رجائیی،عاشورا و رسول اکرم(ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاء(ص) شاهرود در جنگل ابر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۰۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اردوی فرهنگی آموزشی پایگاههای شهید رجائی . عاشورا و رسول اکرم(ص) بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در جنگل ابر برگزار شد.

در این اردوی یکروزه که بیش از 100 نفر از بسیجیان عضو حلقه های صالحین پایگاه ها حضور داشتند برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی آموزشی و تفریحی برگزار گردید.

در این اردوی یکروزه کلاسهای سلاح شناسی و بصیرتی اخلاقی برگزار و مسابقه تیراندازی بین شرکت کنندگان برگزار گردید.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اهداف این اردو گفت: حفظ و انسجام نیروها و ایجاد انس و مودت بین بسیجیان و آموزش نظامی از جمله اهداف این اردو بود که با استقبال خوب بسیجیان برگزار شد.

حسین ابوذری با بیان اینکه برگزاری اردوها در بسیج یکی از راههای جذب و تثبیت اعضا بسیج است تصریح کرد: تلاش ما این است اردوهای یکروزه با هماهنگی پایگاه های بسیج بیشتر برگزار و اردوهای چند روزه نیز برای فعالین و موثرین پایگاه ها اجرا شود.

فراخوانی بسيجيان پايگاه شهيد آويني شاهرود

فراخواني بسيجيان پايگاه شهيد آويني حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبياء (ص) شاهرود برگزار شد.

در این فراخوانی شرکت کنندگان در کلاس های اسلحه شناسی و تاکتیک شرکت کردند و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا به امامت نماینده ولی فقیه در سپاه شاهرود از محل پایگاه تا گلزار شهدا را به پیاده روی و جهت یابی پرداختند.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا در حاشیه این برنامه به خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: این برنامه جزء برنامه های ابلاغی پایگاه در اجرای برنامه های آموزشی و حفظ و انسجام بسیجیان است که اجرا شد.

حسین ابوذری تصریح کرد: برنامه های فراخوان پایگاه های بسیج به منظور حفظ و انسجام بسیجیان و مرور آموزش های نظامی و تاکتیکی و ایجاد آمادگی در بین نیروها برگزار می شود.

وی با تاکید بر انجام برنامه های آموزشی در کنار معرفتی و بصیرتی خاطر نشان کرد: بسیج حافظ و مدافع اهداف انقلاب اسلامی است و در همه زمینه ها آمادگی خود را حفظ می کند و آموزش های نظامی جز اساسی کارکرد و ساختار بسیج است که همیشه دنبال می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها