خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف شاهرود خبر داد:

افتتاح نمایشگاه فرهنگی، مذهبی، هنری مهدویت در بقعه حرم شهدای گمنام

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان شاهرود از افتتاح نمایشگاه فرهنگی، هنری، مذهبی مهدویت در بقعه ی حرم شهدای گمنام شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۹۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی با بیان این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه که صبح روشن نام دارد با همت و فعالیت 6 ماهه ی جمعی از خادمین حرم شهدای گمنام آماده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع مهدویت در جامعه، از آن به عنوان هدف وغایت نهایی انقلاب اسلامی تعبیرکرد وافزود: بایدسبک زندگی اسلامی که درآن امام عصر(عج) به عنوان یک امام حاضر وشاهد اعمال وجود دارد دربین آحادجامعه ترویج شود تا جامعه روز به روز به زندگی مورد رضایت حضرت نزدیک شود.

حجت الاسلام مجیدی هدف از برپایی این نمایشگاه را صرف نظر از انتقال مفاهیم مهدوی، تذکر این واقعیت دانست که زندگی شیعی با مفهوم ولایت ومهدویت پیوند خورده است و می بایست هرکس سهمی شایسته در ظهور حضرت ایفا نماید.

وی در توضیح بخش های مختلف این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه موضوعات مهدویت در ادیان مختلف، شباهت امام زمان با برخی از اهل بیت(ع)، تولد امام زمان(عج)، بخش کودکان، بیت العلماء، جهان درتاریکی، حدیث ابن مسعود، مهدویت وانحرافات، بیداری اسلامی، نشانه های ظهور، قیام حضرت، حکومت مهدوی و ولایت فقیه در قالب 13 غرفه و با استفاده از تصویر و هنرهای تجسمی ارائه می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با دهه کرامت امروز چهارشنبه ساعت 18:30 باحضور امام جمعه محترم و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی افتتاح خواهد شد و بازدید ازآن همه روزه از ساعت 17 الی 22 برای عموم آزاد می باشد که فقط هنگام اقامه نماز مغرب وعشاء به مدت نیم ساعت نمایشگاه تعطیل می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها