خبرهای داغ:
نامه دانشجویان دوره خط امام قم به رئیس مجلس:

مجلس اجازه ندهد سرسوزنی از حقوق ملت ضایع شود/کوتاهی در حق ملت ننگی است که بی پاسخ نمی ماند

دانشجویان "خط امام" دانشگاههای استان قم در نامه سرگشاده ای به دکتر علی لاریجانی خواستار بررسی دقیق توافق هسته ای و حفظ حقوق ملت توسط مجلس شورای اسلامی شدند.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۹۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، 200 نفر از دانشجویان دانشگاههای استان قم شرکت کننده در دوره آموزشی "خط امام" در نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مطالبات و انتظارات خود جهت نقش آفرینی مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی توافق هسته ای (برجام) را بیان کردند.


متن نامه مذکور به این شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر علی لاریجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
ضمن عرض سلام و با آرزوی توفیق شما در انجام رسالت حیاتی و سرنوشت سازتان در مجلس شورای اسلامی، ما دانشجویان دانشگاه های استان قم به نمایندگی از نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی قم ، مواضع و درخواست های خود را در موضوع عملکرد مجلس در بحث مذاکرات و بررسی برجام به عرض می رسانیم :

- همچنانکه مستحضرید تشکیل و تداوم انقلاب اسلامی ایران – این تنها مرکز حکومت اسلام و ولایت الله در جهان – ثمره ی جانفشانی ها و مجاهدت های میلیون ها نفر از ارادتمندان و عاشقان اسلام و این سرزمین بوده است.کسانی که همواره در گذشته و امروز در برابر هجمه های همه جانبه و به ناحق مستکبران و چپاول گران جهان (که خود را آقا و صاحب جهان می دانند و به خود اجازه هرگونه دست درازی به حقوق سایر ملل در جهت تامین اهداف خود را می دهند)ایستادگی کرده، بر حقوق خود تاکید ورزیدند و لحظه ای هم نهراسیدند.

امروز به همت همین رشادت ها و به فضل باری تعالی، ملت اسلامی ما به چنان قدرت و نفوذ و عزت نفسی در عالم دست یافته که بینی این مستکبران را به خاک مالیده است به نحوی که این ایستادگیها، راهی بجز پذیرفتن و به رسمیت شناختن حقوق و دستاوردهای ملت ایران اسلامی برای جهان کفر و استکبار باقی نگذاشته است.

- در سالهای اخیر، جهانیان به نقش تاثیر گذار ایران اسلامی در منطقه اذعان کرده اند، به گونه ای که نیازشان در جهت مذاکره با دولتمردان ما، در خصوص مسائل سیاسی، اقتصادی، نظامی،هسته ای و ...تاییدی روشن بر این گفتار است. در واقع آنان هستند که به مذاکره با ایران نیازمندند، آنان هستند که تلاش می کنند از هر راهی وارد شوند که با تضعیف و خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی، آبروی رفته خویش را در منظر جهانیان جمع کنند که البته ناتوانند. زیرا جهانیان اعمال ننگ آور کشورهای استکباری از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه را نسبت به ایران اسلامی شاهد بوده است و تاریخ به زبان آمده از جنگ ها و فشارها و ترور شخصیت های علمی ودانشمندان ایران اسلامی است.

- همه می دانیم که دشمنی حق و باطل تمامی ندارد و کوتاهی در حق ملتی که سرافرازی و سربلندی جهانی را در دستیابی به حقوق مسلم خود بدست آورده ،ننگی خواهد بود که بی پاسخ نمی ماند. دشمن ما اهل مکر است، قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود لذا رابطه با آمریکا برای ما شادی آور نیست. ما دانشجویان و دانشگاهیان بیداری و آگاهی خود را اعلام می کنیم و در جهت تحقق فرمایشات ولی امر مسلمین به هیچ وجه عقب نشینی نکرده و در صورت لزوم بیش از این نیز به صحنه می آییم.

- ما دانشجویان دانشگاه های استان قم، هم صدا با ملت بزرگ ایران، بر خویش لازم میدانیم که از شما مسئولین محترم اعم از رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست کنیم تا در ایفای نقش خطیری که در سرنوشت ملت ایران اسلامی پیش رو خواهید داشت، با بصیرت و نکته سنجی دقیق تمام خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) را رعایت کرده واهتمام هرچه بیشتر را در جهت صیانت از دستاوردهای هسته ای کشور ، ملاحظات ومسائل امنیتی و صنایع موشکی و دفاعی به کار گرفته و با دقت، شجاعت و روشنگری نقاط پیچیده توافق نامه را بررسی نموده و همچنین با تحلیل دقیق مسائل، موضع گیری بموقع، منطقی، صریح و صحیح در برابر منتقدین آگاه و دلسوز در پیش گیرید.

از شما فرزندان این انقلاب ونمایندگان ملت انتظار داریم که اجازه ندهید سر سوزنی از حقوق ملت توسط این مستکبران ضایع شود که البته و در این صورت ما به همراه ملت پشتیبان شما خواهیم بود.

در پایان سربلندی شما در پیشگاه خداوند متعال، امام (ره) و شهدا را در ایفای هرچه بیشتر نقش ها و وظایف خود مطابق با قانون اساسی و کلیات واصول نظام اسلامی و منافع ملی از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت داریم.
والسلام علی من اتبع الهدی


منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجوئی



ارسال نظرات